Hallo. Ik ben nog steeds niet ongesteld (zaterdag 6 juni ) Had ik het moeten worden. Ik had toen (zoals al eerder gezegd op dit forum) heel licht bloedverlies bij het afvegen. afgelopen zaterdag test gedaan negatief. Ik voel veder niks. Ik heb wel soms pijn soort harde buik in me onderbuik. En jeuk aan me navel.. soms niet elke dag En ik ben 2 kilo afgevallen zonder daar wat voor te doen. En ik plas veel vooral in de avond. Ik heb veel dorst dus drink veel (daar kan ik natuurlijk ook veel van moeten plassen ) Kent iemand dit? En hoe moet ik nu veder tellen in me cyclus?
Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad, dmv temperaturen of ovulatietesten? Misschien heb je wel een latere eisprong gehad, en ben je wel helemaal niet over tijd.
Nee klopt zou zo maar kunnen dat ik niet overtijd ben heb namelijk geen ovulatie test gedaan. Ik heb wel een regelmatige cyclus. Zou nu zo maar anders kunnen zijn. We hebben wel de hele tijd geklust.. zou het dan nog kunnen?
Alles kan, je kan zomaar in ene een langere cyclus hebben. Ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer testen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en ik hoop door een positieve test
Ja denk dat ik het weekend nog eens test. Als deze weer negatief is dan wacht ik rustig tot ik weer ongesteld word en begin dan weer opnieuw.. Lastig al dat wachten 😏 Bedankt voor jullie reacties
Hallo kan iemand mijn misschien helpen ik heb 5 weken gelden mijn spiraal verwijdert omdat wij een kinder wens hebben. Ik heb me eiesprong al gehad en nettjes geklust hihi en had ik vorigeweek ongestelt moeten worden maar tot nu toe niks ik ben nu ook al 7 dagen over tijd. Ik heb een action test gedaan maar was negatief ik ben iedere morgen misselijk in de avond ook en smiddags valt mee met vlagen ik begint last van me borsten tekrijgen en me urine is licht en stinkt ook soms donker ma stinkt gewoon wat moet ik nu doen ? Ik heb ook buikpijn als of ik ongesteld moet worden maar zelfs komt er helemaal niks weten jullie meiden raad wand ik weet het niet meer mvg diana
Ik zou even afwachten. Een spiraaltje laat hormonen achter en kan er voor zorgen dat je menstruatie niet gelijk goed op gang is. Met de pil moet je ook niet voor niks 'ontpillen'. 5 weken geleden verwijdert is nog maar kort en je hebt eigenlijk nog geen inzicht in je menstruatie. Wacht het even en test het weekend nog eens Succes en tja wonderen bestaan, dus wie weet