mn lichaam wil echt niet

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by Iggylover, Sep 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    moest me vorige week ziekmelden, mn man stond der op... mijn lichaam wil niet en ik liep op mijn werk te huilen. :cry: :cry: :cry:
    mijn werktijden zijn onregelmatig en voordat ik zwanger was werkte ik liefst vanaf 6 uur 's ochtends 4 uur ging het wekkertje maar nu ben ik over mn eigen grens gegaan....
    ik slaap al 2 weken slecht tot niet meer en loop op mijn tandvlees...
    iom bedrijfarts en mijn leidinggevende ga ik vanaf volgende week proberen halve dagen te werken en dan 4 daagjes....

voel me giga schuldig tegenover mijn werk en rot maar het gaat niet en mijn leidinggevende zegt ook je moet aan je kindje denken want nu ben je oververmoeid en heb te veel stress van het nadenken :oops:

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Ik snap je gevoel heel goed, alleen werkt mijn leidinggevende totaal niet mee.
    Nu wel hoor na t gesprek met de bedrijfsarts.
    Ik kan ook niet stil zitten, zou wel wat willen doen, al is t maar een paar uurtjes per dag.
    Werk normaal maar 4 uurtjes per dag maar zelfs dat red ik momenteel niet.. :(

Sterkte meid, luister vooral naar je lichaam!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voel je vooral niet schuldig: jij kiest er toch niet voor om je zo beroerd te voelen? Daar betalen we met z'n allen premie voor hoor, waarmee bazen deze kosten weer vergoed krijgen, (want je baas krijgt alles wat jij niet werkt gewoon vergoed).
    Nu kun je tenminste doen wat je KUNT doen in jouw tempo. Probeer dat ook aan te houden als je volgende week weer half aan het werk gaat, en: als het niet gaat, gaat het niet. Dan ben je maar even ziek, is niet anders dan...

Share This Page