ongi klachten en toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitty01, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen een zangerschapstest gedaan, van kruitvat (2 voor 5). Na 3-4 minuten verscheen er een licht streepje. Normaal heb ik een cyclus van 27 dagen en zou ik morgen mijn NOD hebben. Ik had deze ronde "mijn ei" iets later, dus NOD is mogelijk zelfs iets later. Het is eigenlijk dus nog wat te vroeg om te testen, maar ik kon mij niet langer inhouden...
    Nu is er dus dat lichte streepje. Veel lichter dan het controlestreepje, maar toch, wel een zichtbaar streepje, zelfs op camera is het streepje te zien (ben mijn snoertje kwijt, dus kan even geen foto plaatsen). Ik had het streepje totaal niet verwacht, omdat ik dezelfde symptomen heb, die ik anders ook heb als ik ongi moet worden. Nu is mijn vraag dus, zijn er mensen die ook ongi-klachten hadden en toch zwanger bleken? Of zijn er mensen die ook een licht streepje hadden en een paar dagen later toch ongi werden?

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Op het forum zijn hier talloze onderwerpen over, en meid, het is heel normaal! Ik heb er ook nog steeds last van..

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ik ben nu 9 weken en heb nog steeds ongi gevoel in mijn ondebuik. dat is normaal dat kan even aanhouden, went het uitzzetten van de baarmoeder is het zelfdegevoel.

proficiat met je zwangerschap

4. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat geruststellend om te lezen, bedankt voor jullie reacties! Ik kan het nog steeds niet bevatten... Ik voel me verder helemaal niet zwanger ofzo (ben ik ook nog nooit eerder geweest, maar zoals gezegd, ik voel me precies zo zoals ik me anders ook voel vlak voordat ik ongi moet worden). Ik ga morgen uiteraard weer testen en hoop dat het streepje dan nog wat donkerder is!

5. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Denk dat ik je dan toch ga feliciteren! ;)
    Ik zat ook te wachten totdat ik ongesteld werd omdat ik me zo ook voelde dat ik ongi zou moeten worden. Na 2 dagen overtijd heb ik ook maar een test gedaan en toen bleek ik ook zwanger. Idd de eerste paar weken wel het gevoel gehad dat ik nog steeds ongi moest worden. Inmiddels 24wk zwanger :D

6. elisabett

elisabett Actief lid

23 mei 2011
    185
    1
    0
    Hoi!

ik dacht ook dat ik ongi ging worden, alle klachten waren er vooral menstruatie achtige pijn onderin de buik.. maar het kwam maar niet!
    en nu zie banner;)

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel erg fijn om te lezen dat er meer zijn die precies het ongi-gevoel hadden en toch zwanger! Heb vanmiddag er nog maar een Etos zwangerschapstest tegen aan gegooid, ook hier een streepje (duurde wel iets langer dan een minuut, maar zeker zichtbaar binnen de 3 minuten). Morgenvroeg weer testen (zowel kruitvat als etos ;)), hopelijk zijn beide dan iets donkerder dan vandaag...

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

Voor het beste resultaat hoorde ik dat je beter om de 2 dagen kan testen ivm het verdubbelen van t hcg... maar als morge de streepjes er weer zijn.. kan je echt niet meer twijfelen!!! k wil je vast voorzichtig feliciteren.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb tot 7wk ongi klachten gehad:(
    Rende ieder 20min naar het toilet.
    Maar alles is goed gekomen:D

10. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Gefeliciteerd meissie!!
    Bij mij is het net omgekeerd, heb normaal altijd van tevoren ongikrampen en nu niets.
    Moet normaal maandag ongi worden. Heb donderdag al een testje gedaan maar was negatief. Missch morgen ook nog eens testen! :)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als ik zwanger ben (5 zwangerschappen, waarvan 3 voldragen) is mijn aller allereerste symptoom: ongi klachten. Dan ren ik 50 x op een dag naar de wc, want ik ben er dan helemaal van overtuigd dat ik ongesteld ben geworden :D Bij mijn laatste kindje wist ik na die 1e dag zoooooo vaak naar de wc gegaan te zijn zeker dat ik zwanger was en heb een test gedaan op 8 dpo, en zag een heel dun streepje, die elke dag duidelijker werd. Ik denk dus, dat ik je kan feliciteren.

12. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor jullie reacties! Het blijft fijn om te lezen dat er meer zijn die het ongi-gevoel hadden en toch zwanger. Ik las inderdaad dat je beter 48 uur kunt wachten om opnieuw te testen, maar de testdrang was te groot.. De Kruitvattest liet vanmorgen weer een tweede streepje zien, ongeveer net zo licht als die van gisteren maar wel iets dikker. Die van de Etos, daar verscheen na dik 2 minuten (dus net binnen de afleestijd) een 2e streepje, helaas wat lichter dan die van gisteren, maar desalniettemin dus wel een zichtbaar streepje. Verder nog geen bloed, dus we zijn nog vol goede moed! (en dus morgen weer testen ;))

13. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb ook al sinds gisteren ongi krampjes. Was toen pas 10 dpo. Ook vooral in mijn onderbuik en ook erg in mijn liezen. Normaal heb ik het juist meer in mijn rug! Denk dat je gewoon zwanger bent hoor. Streep is streep toch?

Deel Deze Pagina