Vaak als je over de kleine praat zeg je toch al hij of zij... mijn gyn had het altijd over "hem" terwijl het echt al bekend was dat het een meid was. Mijn buren willen niet vertellen wat het wordt, en ik ga ook niet lopen gissen, maar ik heb gemerkt dat ik dus automatisch over "zij" praat. Ik maak er dan snel wat anders van voor ze reageren, dus eigenlijk de omgekeerde wereld hihihi. Ik zou eerst met je man praten en bekijken wat jullie samen willen. Wel of niet verder vertellen. En ik denk dat jullie vrienden het niet doorvertellen.
Kan me voorstellen dat je baalt. Hier is de naam ook al 2x verraden door vriendlief...1x aan zn moeder (geen probleem die houd haar mond wel), maar de 2e keer aan zn zoontje van 10...het duurt nog 3 maand en voor een kind erg moeilijk om zolang een geheim te bewaren! Nouja we zien wel of hij het voor zich kan houden, maar baalde daar enorm van Dus ik snap je gevoel goed
Alleen al voor dat per ongeluk verspreken hebben we besloten om gewoon te gaan vertellen wat t wordt...
Tip: Wil je je niet zo snel "verspreken"... Zeg dan dat je niet weet wat het is..... mensen letten dan een stuk minder op je woorden....