Jeetje meid, lees je verhaal net... hij zou toch niet zomaar weggaan? Hoop dat je gauw iets van hem hoort.. knuff voor jou!
jeetje wat een verhaal. wat zul je in spanning zitten, hopelijk staat ie snel voor de deur, en moest hij misschien wat op een rijtje zetten. kan me voorstellen dat je je volkomen machteloos voelt.
ik weet niet meer wat ik moet doen.. maak me steeds drukker en drukker en das niet goed voor de baby.. probeer me wel rustig te houden voor zover het lukt.. je gaat je van alles in je hoofd halen
jeej meid, heb het zo met je te doen. wou dat ik naar je toe kon komen om een knuffel te geven, maar ja dan maar een digiknuffel vanaf hier. kan me voorstellen dat je niet meer weet waar je het zoeken moet. en al het mogelijke heb je denk ik al gedaan. misschien even oppas regelen en in de buurt rond gaan rijden, of naar plekken gaan waar hij naar toe zou gaan als hij even tijd voor zichzelf nodig had.
Ohh jeetje zeg.. Iig een heeel dikke knuffel voor jou! Wat een onzekerheid! Kan wel van alles schrijven nu, maar daar heb jij helemaal niks aan! Ik denk iig aan je! Sterkte voor jou en je kids
Jeetje maid, wat rotsituatie. Als hij misschien naar Noorwegen zou gaan, zou hij dan met vliegtuig of auto gaan? Zou Schiphol die info vrijgeven?
OMG! Woorden schieten te kort.. Ik hoop dat je snel iets van hem hoort! Ik ga keihard voor je duimen! Liefs en een dikke knuffel!
dan zou hij met het vliegtuig gaan en dat kunnen zem orgen pas uitzoeken als hij 24 uur vermist wordt maar zn ouders die daar wonen hebben nog niks van hem gehoord.
wat gek zeg!!!!en al helemaal omdat ie niks van zichzelf laat horen,,je bent tenslotte ook nog eens zwanger.. ik hoop dat ie snel wat van zich laat horen meid... succes en ik volg dit topic nog even...