ben bang dat er iets gebeurd is of dat hij toch stiekum is vertrokken terug naar noorwegen, ik heb echt geen idee wat ik nu moet denken.ken wel janken maar moet me groot houden voor de kinderen nu
Heb je geen familie die vanavond bij je kan komen zitten? Als je zo alleen zit maak je je alleen maar gek.
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt wat er met hem is of beter gezegd waar hij is. Heel veel sterkte in ieder geval.
vriend van me vriendin komt straks even langs en zij komt na dr werk langs.. morgen mn eerste echo, nu zie ik er echt tegenop, wou het zo graag samen doenwist ik maar iets
Jeetje hij is al wel lang weg, vervelend dat je tot morgen moet wachten tot de politie iets wil doen. En morgen ook nog een echo van jullie nieuwe kindje. Sterkte!
ja ben er bang voor dat hij niet terugkomt en ik het weer alleen moet doen al hadden we geen problemen of iets
meid wat een ellende! Hoop dat je snel iets hoort van hem zodat je in ieder geval weet waar hij is. En dan morgen nog de eerste echo van jullie kindje misschien kun je anders een vriendin meenemen liever je man natuurlijk maar dan hoef je niet alleen. Ik duim voor je dat je snel iets van je man hoort. Dikke knuffel
Jeetje ik hoop dat hij snel weer thuis is en dat je hem een oplawaai kunt geven omdat hij een frisse neus is gaan halen om zijn gedachten op een rijtje te zetten! Sterkte!
Ahrgghh, krijg hier helemaal kouwe rillingen van! Die onzekerheid is vreselijk en wat zal de tijd ook langzaam gaan.. Heel veel sterkte en ik duim voor je! Heel veel liefs.
Ow meid ik duim voor je dat er niets aan de hand is en dat hij in orde is! En dan hoop ik ook gelijk dat hij ergens opgehouden was en doordat hij zn mobiel niet had jou niet kon bellen! KUS!
Wat heftig dit! Een van de naarste dingen om zo in onzekerheid te zitten. Kun je eventueel vrienden/broers/zussen of andere familie van hem in Noorwegen kunnen bellen om te vragen of zij iets van hem hebben vernomen? En heb je de nieuwsberichten in de gaten gehouden, is er iets gebeurd bij jullie in de omgeving. Heb je eventueel inlogcodes van zijn mail, wellicht kun je daar iets vinden. Of kijk in de geschiedenis van je browser, daar kun je zien welke sites er de laatste dagen bezocht heeft, misschien zie je iets van reisbureau/vliegtickets?? In ieder geval veel sterkte, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid zult hebben. Groet Snoozie
jeetje wat heftig! raar dat hij ook echt ineens weg is zonder spullen of iets. ik hoop dat hij snel terecht is en er niks ergs is gebeurt! X EN EEN KNUFFEL