Wat een verschrikkelijke situatie! Je schrijft dat het weer alleen moet doen?! Is ie vaker zomaar weggegaan zonder iets van zich te laten horen? Zo, ja waar was hij dan? Begrijp niet waarom ie een dag voor jullie eerste echo (en een dag na een weekje lekker genieten in centerparks) zomaar ineens weg gaat, als hij depressief is kan ik me voorstellen dat hij soms wat ruimte nodig heeft en misschien ook wel eens voor ene periode naar et buitenland gaat maar hij kan dit toch gewoon bespreken?! Vind het heel vervelend voor je maar probeer je toch rusig te houden voor je kinderen! ook de kleine in je buik! Hoop echt voor je dat ie snel weer thuis zal zijn! Sterkte!
Jeetje wat erg voor je , maar denk dat je weinig kan doen verder , de meeste dingen die je kan doen heb je al gedaan .. en inderdaad zoeken naar zijn paspoort en erachter komen of hij geld opgenomen heeft .. heel veel sterkte ..
meid wat een heftige situatie, ik hoop dat hij snel weer aan de deur staat. Ik weet niet wat ik zeggen moet pffffffff heftig allemaal heel veel liefs trotse moeder
jeetje meid, hopelijk is hij snel weer thuis...Zonder kleerscheuren...Heeft hij dit vaker gedaan, omdat je zegt straks moet ik he weer alleen doen? Veel liefs en sterkte vanaf deze kant van de pc
Heb het verhaal gelezen, jeetje wat een ellende zeg! Weet niet goed wat te zeggen, behalve dat ik je veel sterkte wil wensen! Het valt me op dat je al even niet meer gereageerd hebt; ik hoop met heel mijn hart dat dat betekent dat je (goed) nieuws hebt?!
meid super veel sterkte ik hoop echt voor je dat je ondertussen wat van hem hebt vernomen en dat alles goed is, heel veel sterkte!!!
Jeetje, wat een vreselijke onzekere situatie. Heb er zelf een knoop van in mijn maag. Ik stel mezelf in jouw situatie voor. Volgens mij zou ik stiknerveus zijn, in paniek raken en niet meer weten waar te zoeken. Ik hoop dat je ook gauw iets van hem hoort. Houd je ons wel op de hoogte?
heel veel sterkte toegewenst, en ik houd je topic in de gaten. We hopen met zn allen dat er niks is gebeurd en dat je hem zo snel mogelijk weer ziet! sterkte!
Heel veel sterkte! Ik heb er eerlijk gezegt geen woorden voor... Ik hoop dat er inmiddels nieuws is, meer duidelijkheid voor jou en je kinderen!
Kwam ff kijken of er al nieuws was ...maar helaas ! Wat iemand anders net al zei, viel mij ook op. Je hebt al even niet gereageerd hier en ik hoop met heel mn hart dat dat komt omdat er goed nieuws is......dikke knuffel meis