pff lees de hele tijd mee .. hoop dat je zelf kunt reageren dat ie weer terug is of iig iets heeft laten horen .. succes.. x
ik log ook de hele tijd in om te kijken of er al nieuws is. ik hoop dat Ts het naar omstandigheden goed maakt.
He, nog steeds geen reactie. Sterkte meid, hopelijk is hij snel thuis! We duimen voor jou, hem, en je kinderen + kleine!!
Jeetje meid, ik volg dit topic al sinds vanmiddag maar nog steeds niks? Ik denk echt aan je, hoop dat alles goed komt. Heb je nu nog iemand bij je?
Nog geen nieuws zie ik?... Hoop zo dat je of al iets van je man gehoord hebt of dat je man gauw weer thuiskomt. knuff voor jou..
hoi meiden goed nieuws!! Kai mn man is terecht.. hij heeft zichzelf gisteravond gemeld bij de politie in amsterdam in depresieve toestand.. heel blij dat we eindelijk wisten waar hij was en dat hij zichzelf niks heeft aangedaan. we hebben gisternacht gepraat en gepraat en hij heeft verteld wat er aan deh and was. hij wilt altijd alle problemen zelf zien op te lossen en ik heb hem verteld dat je dat niet altijd alleen kunt en dat je wel is hulp nodig hebt en dat als er iets is hij altijd met me kan praten' dat luchtte hem wel op.. hij is 2 maanden geleden zn baan kwijtgeraakt bij de offshore en vorige maand nog betaald gekregen en hij zou via een instantie daar nog geld krijgen uit noorwegen.hij bleek het niet gehad te hebben en krijgt het dus ook niet omdat hij nu in nederland woont. erg fijn dat ze dat nu vertellen want ik ben helemaal blut en moe nu hulp gaan zoeken om de rekeningen te kunnen betalen maar dat ga ik straks allemaal proberen uit te zoeken en te regelen hij voelt zich een loser omdat hij niet meer voor zn gezinnetje kan zorgen maar ik heb hem verteld dat er voor alles altijd wel een oplossing te vinden is zolang je maar van elkaar houd en met elkaar praat wel een probleem erbij maar erg blij dat hij ongedeerd is.
oja we hebben om 10:20 afspraak voor de eerste echo en ben ook nog eens bang dat het hartje niet klopt ook al heb ik geen rare symptonen gehad maar das normaal geloof ik om zo nerveus te zijn
pff meid wat fijn dat hij weer terecht is .. indd wel ook n probleem erbij maar indd dat valt op te lossen , pf fijn dat ie er weer is een hele opluchting ! succes met alles ! , en veel plezier dadelijk bij de echo !! x
Fijn dat ie terecht is! Dat geldprobleem komt wel weer goed meis! Belangrijkste is dat ie weer terug is en dat je dadelijk een goede echo hebt! Veel plezier met je echo!
Oh wat fijn dat hij terecht is! Het zal een heftig nachtje voor jullie geweest zijn. Ik hoop dat jullie goede hulp zullen vinden, zodat dit nooit meer hoeft te gebeuren. Staat hij open voor hulp/therapie? Heel veel succes bij de echo straks, dat is inderdaad altijd erg spannend! Groet Snoozie