mn man is vermist?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door amundsen1978, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

    Ikheid Niet meer actief

    Gefeliciteerd met de goede echo!
    De rest komt allemaal goed meis! Zolang jullie allebei de wil hebben is er een weg.. En er zijn vast genoeg mensen die jullie erbij willen en kunnen helpen! Succes en geniet van het beebje in je buik!

    XxX
     
  2. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hee gelukkig! Lees net dat je man terecht is! Gefeliciteerd met jullie goede echo! En veel suc6 in de toekomst, gaat vast allemaal goedkomen! Knuff!
     
  3. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Gefeliciteerd met jullie goeie echo helemaal top.

    Heel veel succes in de toekomst hoop dat jullie uit alles goed uitkomen.

    Dikke knuffel
     
  4. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    gefeliciteerd met de positieve echo en fijn dat je man er weer is!
     
  5. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Gefeliciteerd met je kleine buikbaby en wat fijn dat je man weer terecht is. Wat zul je in de rats gezeten hebben....

    Ik zag dat je nu financieel erg klem zit, heel rot voor jullie. Als ik geld had, zou ik je helpen, maar helaas ook hier geen vetpot.
    Wél heb ik nog een hele grote zak met baby-jongenskleertjes (en vast ook wat unisex spul erin): wil je die soms hebben?
    Stuur me dan even een pm, want ik kom niet zo vaak meer op het forum.
     
  6. amundsen1978

    amundsen1978 Actief lid

    29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja nou en of dat ik in de rats zat poeh.. je haalt je van alles in je hoofd he..
    ben blij dat hij ongedeert is en thuis is...
    vandaag erg druk met dingen regelen financieel dus ben nu alweer bekaf:)
    maar het moet he..in ieder geval een mooie echo en een heelhuidse man thuis. das het belangrijkste
     
  7. mirjam2112

    mirjam2112 Niet meer actief

    Dat is zeker het belangrijkste !!

    En vergeet niet op tijd aan de bel te trekken bij instanties als het écht niet meer gaat financieel (beginnen bij gemeente).. Wacht er niet te lang mee in ieder geval.
     
  8. trotse moeder

    trotse moeder Actief lid

    12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis gefeliciteerd met jullie goede echo, geniet lekker van je zwangerschap, en positief blijven alles komt goed

    liefs trotse moeder
     
  9. lvp

    lvp Actief lid

    17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hey meid, wat een verhaal zeg. Geweldig dat je man weer terecht is en wat knap dat jullie zo positief zijn en hulp zoeken voor je man. Dat je man zijn baan kwijt is en geen geld heeft gekregen is idd erg klote. Heb jij ook een baan dat je iig de vaste lasten ed kunt betalen? Spulletjes voor kinderen hoeven trouwens niet duur te zijn hoor, op Markplaats kan je veel leuks vinden voor weinig geld. Heel veel sterkte daar iig en probeer van je zwangerschap te genieten!
     
  10. amundsen1978

    amundsen1978 Actief lid

    29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werkte bij thuiszorg, had een 0 uren contract maar kreeg vaak niet meer als 2 3 uurtjes per week werk dus ben ermee gestop voordat mn man wist dat hij niks meer kreeg..dus hebben beide niks nu
     
  11. essiegio

    essiegio Actief lid

    11 jan 2010
    312
    0
    0
    NULL
    zwijndrect
    ik hoop ook dat tie snel thuid is voor jullie sterkte
     
  12. Sylvia29

    Sylvia29 Fanatiek lid

    2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Nog steeds niets?
     
  13. Maccy

    Maccy Bekend lid

    26 dec 2008
    513
    0
    0
    Lezen jullie (= bovenstaande twee reacties) geen vorige paginas voor je reageerd?....
     
  14. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja dat vroeg ik me ook al af. Sommige lezen volgens mij alleen het eerste bericht haha
     
  15. Sylvia29

    Sylvia29 Fanatiek lid

    2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    #155 Sylvia29, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Hahaha normaal wel, maar had tot en met pagina negen gelezen en al gereageerd toen topic net geplaatst was.
    En dacht nu even snel kijken of hij al terecht is, dus lees het laatste bericht en dacht dat is sjit zeg, maar nu heb ik 10 t/m 15 gelezen en blijkt het dus nog zo sjit niet te zijn :D

    Krijg je er van he.

    Gefeliciteert met je goede echo en met je man, de rest van de problemen moeten dan op te lossen zijn lijkt mij.
     
  16. amundsen1978

    amundsen1978 Actief lid

    29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Fijn dat je man terecht is en gefeliciteerd met je mooie echo.
     
  18. wennepen

    wennepen Bekend lid

    30 dec 2008
    908
    0
    0
    Fijn dat je man terecht is en je een goede echo hebt gehad! Jullie gaan er samen met hulp wel uit komen, sterkte!
     
  19. bergje

    bergje Bekend lid

    1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    even heel pagina's zorgen gelezen, jeejte wat moet dat spannend zijn geweest! fijn dat de echo goed was!
    mischien heb ik wat praktische tips i.v.m. de financien.
    Alleerst: hebben jullie ook schulden? je zou je dan kunnen richten tot de gemeentelijke krediet bank, een schuld hulpverlener kan samen met jullie kijken op welke manier je weer een en ander op de rails kan krijgen.
    Als het puur inkomsten betreft dan kun je je richten tot de sociale dienst van gemeente, samen met hen kun je kijken of je hulp of steun kan krijgen. in sommige gevallen krijg je eenmalig een bedrag en in andere gevallen krijg je maandelijkse toeslag. Ook kun je op basis van je inkomen bij de belastingdienst naast te kinderbijslag ook nog een ouder toeslag krijgen.

    Verder zou ik kijken of er bij jullie in de buurt een voedsel bank is waar je aaanspraak op kan doen. MIsschien kan je man daar als vrijwilliger zijn handjes laten wapperen zolang hij geen werk heeft. Dit is erg goed voor hem omdat hij wat te doen heeft en niet zit te niksen en piekeren daarbij geeft het hem misschien een positief gevoel en dat is goed voor zijn zelfbeeld.
    In nederland is er sprake van zorg plicht dus ziekenhuizen zijn verplicht je man te helpen. Maar het is van belang dat je op heel korte termijn hulp zoekt voor je man, anders herhaalt de situatie zich. helaas veroorzaak een depressie ook een soort egoisme waar hij niets aan kan doen, maar hij houdt echt geen rekening met een ander omdat hij al genoeg aan zichzelf heeft. Het is voor jou niet goed om al deze stress door te maken.
    Ga met hem naar de huisarts en vraag advies, hopelijk kan de huisarts jullie doorverwijzen naar de GGZ of ander medicatie voorschrijven.

    misschien geef ik nu wel ongevraagd advies, maar je deelt je verhaal hier en ik heb het idee dat j eerg op zoek bent naar hulp, toevallig weet ik er een beetje wat van.....als je vragen hebt ofZo dan hoor ik het wel.

    succes!
     
  20. miekje28

    miekje28 Bekend lid

    3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    hoi

    wat een verhaal zeg.....
    weet niet waar je woont in nl,maar als je man in de offshore zit is er hier in zeeland wel werk....of bij rotterdam
    weet niet wat hij precies deed natuurlijk,
    en heb je in de huishouding gewerkt of in verzorging?want anders is er misschien bij jullie in de buurt in een verpleeghuis ofzo wel werk,en neem anders meerdere oproep contracten, heb ik zelf ook gedaan en zo blijf je toch redelijk wat uren aan t werk!'

    Veel succes ermee!!!

    liefs miek
     

Deel Deze Pagina