Ok, mijn lieve mannetje is vandaag jarig en wel 36 jaartjes jong geworden Nou is hij helemaal niet van de feestjes...versieren enz... Maar ikke wel hihihihi Hij zit vandaag tot 17:00 op z'n werk en ik ga de boel versieren hahaha. Maar wie heeft hier verder leuke tips wat ik zoal (en niet te duur) kan doen vandaag voor me mannetje? Zodat hij zich toch nog erg jarig mag voelen vandaag. Zijn vader is er vandaag ook en ik dan natuurlijk Maar wil hem gewoon in het zonnetje zetten als hij thuis komt. Hij weet natuurlijk van niets hihihi. Dus meiden...wie heeft hier leuke feest tips voor een klein en intiem partijtje? Ik hoor het graag Alvast bedankt! Liefs Linda
Toen mijn man vorig jaar 36 werd heb ik een suprisediner gegeven. Ik had allebei onze families uitgenodigd en iedereen was er toen hij van z'n werk thuis kwam. Hoewel hij ook niet van de feestjes is, vond hij het wel erg leuk. In ieder geval gefeliciteerd met je man.
heey gefeliciteerd idd jammer van zijn pa een leuk setje had wonderen gedaan en je zelf inpakken hahahahaha
ontbijt service regelen staan er zat van op i-net en sommige vallen best mee kwa prijzen goed begin van de dag toch
Zijn verjaardag was donderdag Ik had het hele huis versiert met slingers en ballonnen....en oveal nummer 36 op gekladderd haha. Leuk kado voor 'm gekocht en een heerlijke quiche voor 'm gebakken. Dat met een lekkere mini koudbuffet. Hij had het niet zien aankomen haha Dat terwijl hij altijd roept geen feestje te willen was hij toch erg aangenaamd verrast Ja, het was een geslaagde dag/avond Liefs Linda