Hallo allemaal, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik moet zondag naar een doopfeest van een jongen van ongeveer 3 maanden oud. Weten jullie een gepast cadeautje? Ik weet namelijk echt niet wat gangbaar is bij een doop. Alvast bedankt! Groetjes Willes
volgens mijn heb je speciale doopkaarsjes etc maar dat vind ik zelf meer iets voor peetoom/tante. een slabbertje met doopdatum en zijn naam lijkt me wel lief? of een rompertje met de tekst : god zit in mijn hart" of iets in die term. ik ben dol op bedrukte kleding en andere bedrukte dingen omdat dat uniek is en je nooit het zelfde kado als een ander kunt geven en de prijs valt ook wle mee als je goed googled.
Bij de doop die ik pasgeleden heb meegemaakt waren de cadeautjes erg divers. Bijbelse dingen zolas boekjes, bijbeltjes etc, maar ook kleertjes en kinderboeken.
Ik heb mijn kleine neefje (inmiddels 2 en een half) een besteksetje gegeven met zijn naam erin gegraveerd. Nou ja, een bon erbij om het gratis te laten graveren.. Ik wilde zeker weten dat mama en papa het ook mooi vonden.. Ik ben trouwens wel de peettante van mijn neefje. Mijn neefje heeft echt vanalles gehad, van speelgoed tot kleertjes. En het maakt eigenlijk ook niet uit, vind ik.. Het gaat om de gedachte..
Er is een heel leuk boek van Dick Bruna: Ruben en de ark van Noach. Wij hebben zelf ook de ark van Noach gekregen van Little People. Dat vond ik echt een verrassend leuk cadeau voor een doop! Pim
Het is hier wel gebruikelijk om iets te geven wat met geloof te maken heeft. Maar in principe kan alles. Ik vind boekjes altijd wel leuk om te geven.
Hebben ze misschien ene dooplijs (een wenslijst). Of anders de ouders bellen waar je ze blij mee kunt maken? Voor je het weet zijn er ineens 4 mensen met een kinderbijbeltje
ff denken wat wij hebben gekregen; een loopauto foto album speelgoed uhm ikke verder niet meer weten joh wat ben ik erg maar idd vanalles kan en heb je nu geen tijd om iets te bestellen ga naar de bruna ofzo en koop hier "transfer" papier print op dit papier een leuke tekst of naam of plaatje ofzo en dan kun je dit op een shirtje slabje of wat dan ook strijken hihihi helemaal orgineel dan!
Deze vraag had ik ook al gesteld en veel antwoorden op gekregen! Even een eind naar beneden scrollen dus...