Menstruatie na stoppen met Cerazette

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Liv, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben gestopt met de Cerazette en wil nu een koperspiraaltje laten zetten. Dit moet tijdens de menstruatie gebeuren. Ik ben nu 2 of 3 (vergeten ;)) weken gestopt met deze pil. Volgens de bijsluiter zou je na enkele dagen ongesteld moeten worden maar tot nu toe dus niks gezien. Is het normaal dat het langer duurt? Heb die pil echt maar heel kort geslikt (1,5 strip). Ervaringen?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb ook 1,5 strip gebruikt, haatte die pil, en ben gestopt. Maar geen ongesteldheid. Maar ik geef volledige bv... heb uberhaupt nog geen menstruatie gehad. Geef je nog bv toevallig? Wat was je cyclus voor de Cerazette?

3. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geef geen borstvoeding meer. Toen ik begon met Cerazette al niet meer. Voordat ik begon twee keer ongesteld geworden al na de bevalling (4 maanden geleden). Ik weet ook niet, je zou toch verwachten dat het snel zou moeten komen, zo voelt het wel tenminste, buikpijn enzo, maar tot nu toe niks....

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Heb je al eens een zwangerschapstestje gedaan? Je weet maar nooit... ;)

5. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, evenstar, dat was niet wat ik wilde horen! Maar je hebt gelijk hoor, dat zit ook wel in mijn hoofd, maar bijna onmogelijk.
    Ik vroeg me gewoon af hoe lang het bij andere meiden duurde maar blijkbaar hebben niet veel meiden er ervaring mee.

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik neem vanavond mijn laatste Cerazette pil. Dus laat je wel weten wat er gaat gebreuren. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina