mn mannetje

Discussie in 'De lounge' gestart door wolffje, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het is tot op heden ook nog niet gelukt :( poging 350 is wederom mislukt :p

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Had ik wel ontzettend met 35 weken :p
    Man durft het nu nog niet te zeggen haha!

3. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    dankjewel, en dat gaat helemaal goed komen :) :)

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Het is gewoon niet niks, stoppen met roken. Al zullen de niet-rokers dat niet kunnen begrijpen.
    En de 1 stopt nu eenmaal gemakkelijker als de ander, met of zonder hulpmiddelen!
    Daar hoeft iedereen nou eenmaal niet zo minderwaardig over te doen, en af te zeiken als een klein kind.
    De man van ts heeft vast wel weer andere kwaliteiten, die iemand anders weer niet heeft.
    Laat elkaar toch in zn waarde.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

:)

ts probeer je man zoveel mogelijk te steunen, natuurlijk zijn er mensen die beginnen met "ik ben van de één op de andere dag gestopt" "mijn man lukte dat onmiddelijk" enz,...ik geloof die mensen wel maar dat gebeurd maar bij 1 van de 10 gestopte rokers volgens mij.
    degenen die het moeilijk hadden en de tijd nog goed herinneren en degenen waarbij het niet is gelukt hoor je niet, en vooral hier niet omdat ze niet de grond ingeboord willen worden door degenen die alles maar gemakkelijk vinden

steun je man! het is moeilijk en door hem de grond in te boren zoals velen zullen doen zal je hem niet helpen ;)
    doe wat met de tips die je hier leest en verder doe jij het goed! jij bent toch niet degene die rookt, jij bent degene die je man wil helpen en steunen, meer kan je niet doen
    prostop is misschien een optie?
    champix? maar ik denk dat 10 pakjes sigaretten nog beter zijn dan 1 pilleke voor de zaadjes :p maar om echt te stoppen werkt het wel goed

6. rums

rums Niet meer actief

Zucht...

--- If you can't be kind be quiet ---

7. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    komt helemaal goed, we gaan zeker alle goede tips mee nemen,
    ook vond ons ik er (vast) wel een mooi wondertje in de toekomst

8. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    @ rums wat zeg je?!

9. rums

rums Niet meer actief

Waarom is het spotten? Als TS zelf aan de hormonen is dan vraag ik me af of ze ook echt aan het spotten is met het gebruik van hormonen.

10. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    daarom zei ik ook ik aan de hormoon spuiten mn man stoppen met roken, dat was een goed over nagedachte reactie plaatsen

iedereen zen eigen normen en waarden, en laat mekaar daar ook in. ieder huisje heeft zijn kruisje mensen echt.

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #111 Meijtje, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    Mijn keuze en ja hoor hij doet het buiten, qua gezondheid ach ieder zijn ding, hij is fitter dan 90% van de bevolking drinkt weinig tot niet en als hij drugs zou gebruiken dan zou hij gelijk de dienst uit moeten. Hij is eeuwig buiten met zijn werk en beweging zat. Dus ja ik sta achter hem en achter zijn beslissing. Ieder zijn ding en ik denk dat het zoveel makkelijker is om er zo over te denken. Het is meer dan accepteren. Ik heb nooit gerookt mijn man wel. We hebben er nooit ruzie of iets om en hij doet het nooit van de kleine meid. Hij houdt daar vanuit zichzelf al rekening mee

ONtopic: Maar dat was de vraag niet van TS. Het geeft aan dat ik geen oplossing weet en dat ik de situatie prima vind en dat het meestal niet de enige reden is waardoor het zaad van mindere kwaliteit is. Het ligt vaak aan de gehele leefstijl, overgewicht en in sommige gevallen is het erfelijk bepaald.

Als ze met zijn kwaliteit kinderen kan krijgen en het al een stuk gezonder wordt, door al dan niet samen te sporten, gezonder te eten, dan hoeft gelijk stoppen met roken denk ik niet eens de eerste keuze te zijn. Doen waar jullie je goed bij voelen en hopelijk zijn jullie snel in blijde verwachting

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Niet de andere reacties gelezen maar ik denk dat je man eerst zelf echt moet willen.. En om 23u besluiten te stoppen en na nog geen 12u weer roken noem ik geen stop poging.

Daarnaast koop je zelf al een pakje 'voor het geval dat' , ook hartstikke fout natuurlijk.. Daarmee geef je eigenlijk al aan dat je denkt dat hij het toch niet kan. Ja hij zal het zwaar krijgen maar hij moet er toch een keer doorheen! En als een kindje en zijn gezondheid geen motivatie genoeg voor hem zijn dan zul je toch moeten wachten tot hij het dat wel waard vind.

Hulp bij stoppen kan hij eventueel ook via de huisarts vragen, alleen kosten alle hulp methodes aardig wat geld..

Ik zelf ben ook in 1x gestopt toen ik zwanger was,was niet makkelijk maar ik had alles voor mijn kindje over..

Succes! En steun je man als hij toch besluit serieus te stoppen en ga vooral geen reserve sigaretten meer kopen!!

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina