miffy, oh echt wat apart hihi. Die van mij denkt er niet eens aan eruit te klimmen lijkt wel.... die vind alles best. Bedankt voor de tips weer.
Ik heb dan wel een jongetje maar hij krijgt van ons een werkbank van bosch (heeft ie al gehad). Ik denk dat huishoudspulletjes hier ook enorm aan zouden slaan.
Ik weet niet of jullie handig zijn? Of iemand kennen? Heb je in je keuken of waar dan ook nog een wandje vrij? Dan kun je een inklapbaar keukentje maken. Hetzelfde idee als inklaptafeltjes voor aan het balkon en opklapbedden. Misschien is er dan toch nog wat mogelijk? Hier hebben we gisteren de tweede verjaardag gevierd en ze heeft een hoop gekregen! - een fiets met bloemenslingers, een slot en een toeter - Sprookjesboek - boek en dvd woezel en pip - nijntje puzzel 2,3,4 en 5 stukjes - t-shirtjes en onderbroekjes - Giftcards van de H&M echt ideaal! Ze groeit zo snel - Strandspeelgoedjes - kleurboeken en potloden - play-mais (echt geweldig en compleet veilig als ze het per ongeluk op zouden eten) - Plastic theeservies (ze is er helemaal gelukkig mee, speelt er al de hele dag mee) - een koffiezetapparaatje - Houten Winnie the pooh puzzel - Voor ons voor nu, voor haar voor later; een fotoboek met alle verhalen van haar eerste levensjaar. Gemaakt bij Albelli en echt, iedereen vind hem fantastisch. Je kunt daar ook kadobonnen kopen, dus dat is misschien een leuk idee? Enwat we verder nog op de lijst hadden staan was een grote zitzak. Die had ze bij een vriendin ontdekt, echt super! Maar die komt wel met kerst ofzo... haha.. ze heeft echt meer dan genoeg gekregen. Oh, en een tafeltent willen we ook nog, maar die zou ik ook zelf willen (laten) maken. Er zit vast iets leuks tussen en alvast gefeliciteerd!
justme, nog gefeliciteerd! En, je zou het bijna nie geloven maar we hebben echt totaal geen plek voor zoiets...zelfs geen wandje vrij idd....echt erg. playmais is ook best leuk, bedankt voor je tips
@justme: heerlijk hè die verwennerij Geniet zelf altijd minstens zo hard als dochterlief! En leuke kadoos inderdaad! En ik vind zo'n tafeltent ook echt wel heel leuk. Misschien dat wij ook maar zoiets gaan vragen. Doen het nu bij de salon tafel met handdoeken overigens. die is al aan 2 kanten dicht en dan de rest met 2 handdoeken/theedoeken. Heel klein dus maar ze vind het hartstikke leuk