Ons zoontje eet, als wij iets eten wat ik hem liever nog niet geef, wel eens een potje eten. Nu gaan we binnenkort kamperen, maar hoe warm ik dan zijn potjes op? Het potje in warm water lijkt me niet handig omdat dan het glas loeiheet wordt... Wie o wie heeft een tip?
ik deed het op de boot ook altijd in warm water klaar maken. potje in een ander bakje zetten en dan heet water erbij ik draaide wel vast de deksel los (dat gaat zo rot met een heet potje) daarna hield ik het hete potje vast met een theedoek ofzo, of ik lepelde het over in een bordje
Ik heb weleens een potje in een waterkoker op moeten warmen voor iemand. Potje met ovenwant aanpakken en in een schaaltje lepelen.
Wij hebben het ook gewoon in een pannetje water gedaan hoor. Net zoveel water dat het deksel boven het water blijft. Deksel wordt niet zo heet, dus met een theedoek (voor de zekerheid) tilde ik het potje uit het pannetje. En met dezelfde theedoek om het potje maakte ik het open. Geen enkel probleem hier!
(Nog) geen ervaring mee, maar ik geloof dat ik het ook gewoon in een pannetje met heet water op zou warmen. Om het potje eruit te halen hebben ze theedoeken/pannenlappen/ovenwanten e.d. uitgevonden, dan op een bordje scheppen en hup eten Volgend jaar gaan wij ook weer kamperen en dan zal ie zo af en toe ook nog wel een potje krijgen (moet er nu nog aan beginnen, maar dat duurt niet lang meer)
flessenwarmer kopen via marktplaats? Staan er volgens mij genoeg voor niet zoveel en daar kunnen meestal ook potjes in.
Is ook een optie, maar dan moet je wel elektra hebben, maar ik neem aan dat de meeste mensen op de camping daar toch wel voor kiezen tegenwoordig.. En nieuw kosten ze ook geen drol, die van mij was nog geen 20 euri
ik deed het ook in een pannetje water met het potje zonder deksel. af en toe doorroeren en als het warm is het water meteen weggooien voor het gevaar en het potje uitscheppen in een schaaltje. ik heb het ooit weleens met een flessenwarmer geprobeerd maar ten eerste moet daar ook warm water in (die wij hadden dan). in feite doe je dus hetzelfde. potje wordt ook warm, het duurt alleen een kwartier of langer.vond het echt niks.
Ja dat weet ik dan weer niet, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat het wel kan. Vandaar dat ik zei het is een optie Persoonlijk zou ik er ook niet voor kiezen geloof ik
Gewoon wat water opwarmen en dan potje erin. Wij hebben dit jaar met kamperen steeds wat verse groente gekookt trouwens, was ook niet heel indrukwekkend veel werk. (wij hebben geen elektriciteit, ouderwets he )
ik deed de inhoud van het potje gewoon in een steelpannetje, 2 tellen en het is warm. Dat au bain marie vond ik maar een gedoe.