De afgelopen 1,5 week zijn zoooo fantastisch! Dit is precies het leven zoals ik het me altijd had voorgesteld: een gelukkig, vrolijk gezinnetje die op een enorme roze wolk zit! De eerste 6 maanden waren voor ons behoorlijk zwaar. Slapen ho maar, en veel, heel veel krampen helaas. Maar nu plotseling sinds 1,5 week: ze slaapt zomaar door! van 19 tot in ieder geval 6 uur 's ochtends En dan ook de manier waarop ze gaat slapen: gewoon neerleggen, ze knuffelt met haar girafje en valt in slaap. Zonder zeuren, zonder krijsen. En de krampen zijn nergens meer te bekennen. Overdag ontzettend vrolijk en ze probeert te kruipen. Ze gaat achteruit en komt overal. Misschien dat ze gewoon wat tevredener is nu ze wat meer kan. Ik heb werkelijk geen idee. Maar wij hopen dat ze voorlopig even zo een heerlijk vrolijk en makkelijk meisje blijft Wilde het even delen
Wat fijn! Hier was het de eerste acht maanden drama met huilen, gillen, krijsen, reflux, niet slapen.. En opeens hadden we ook een heel ander kind