Ook hiervan een flyer gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Van de site http://www.greatjob4u.com.

    Over heel snel en heel makkelijk thuis geld verdienen zónder telemarketing ed.

    Ik was benieuwd en ben ff een kijkje gaan nemen op die site, maar nergens kan ik ook maar íets vinden waaruit blijkt wat je nou precies moet doen, waar het bedrijf gevestigd is of zelfs maar hoe het eigenlijk heet.

    Wat denken jullie? Dikke onzin of toch de moeite waard om persoonlijke gegevens in te vullen voor meer info? (ben erg nieuwsgierig maar durf niet zo goed, je weet maar nooit wat er met je gegevens gebeurt :rolleyes: )
     
  2. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    site doet het niet bij me ....
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    [-( Bij mij ook niet.. Als t allemaal wat 'vaag' is zou ik t persoonlijk níet doen.
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als ik op de link klikt werkt ie idd niet, maar als ik hem intyp wel...? Vaag!

    Als je hem intypt, wil ie dan wel?
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Als je al twijfelt moet je het absoluut niet doen hoor !
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja idd dan doet ie t wel.. Maar zou er niet intrappen..
     
  7. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nee idd, ben ik ook zeker niet van plan.

    Maar ben eigenlijk benieuwd of er hier mensen zijn die het kennen, of die een flyer hebben gehad en wél info hebben opgevraagd.

    Kortom, kan er niet tegen dat ik niet weet wat het precies is (nieuwsgierig aagje ;))
     
  8. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Zo goed als al het thuiswerk is dikke oplichterij. Als het zo makkelijk zou zijn om snel veel geld thuis te verdienen zou iedereen het doen..
     
  9. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja dat lijkt me ook.

    Maar als je géén inschrijfgeld hoeft te betalen, niets hoeft te verkopen aan anderen etc. etc. dan ben ik toch wel erg benieuwd met wat voor verhaal ze dan aan komen zetten.

    Die hele site komt btw ongeloofwaardig over, allemaal van die nepervaringen met volmaakt gelukkige gezinnetjes.
     
  10. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heb net ff zitten googlen op die internetnaam, en volgens mij is het iets voor Herbalife.

    Klinkt verdacht veel als verkoop ;) nou ja, is het iig geen raadsel meer!
     
  11. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk ook dat het iets van netwerkmarketing is, en ik gok op producten van Aloë Vera. Denk dan aan zoiets van Herbalife. Je zal heeeel veel mensen producten moeten laten kopen en liever nog laten verkopen. Zo krijg je inkomen.
    Als je je gegevens invult nemen ze vast contact met je op, dan krijg je een bijeenkomst waar je wordt overgehaald... het is maar net waar je zin in hebt.
     

Deel Deze Pagina