Meiden wanneer gaan jullie je kerstkaarten versturen? Ik wil het eigenlijk einde van deze week al doen, maar is dat erg vroeg? Weet ook niet meer wanneer ik het vorig jaar gedaan heb...
Wij doen ze eind deze week, begin volgende week op de post. Meestal doen wij 't de week na Sinterklaas (dan krijgen wij ook altijd de eerste kaarten binnen), maar dit jaar waren we een beetje laat met bestellen (heb ik net gedaan).
Begin volgende week, maar komt ook omdat we vanmiddag echo hebben en als die goed is zetten we in de kaarten: Nancy, vriendlief + ??
Ik hoop de kaartjes vandaag of morgen binnen te hebben en daarna gaan ze meteen weg. Eind deze week dus....
Ik heb nog geen kaarten binnen maar mijn moeder wel dus ik dacht van ben ik nou zo laat? En waar kan ik niet zo duur een kaartje maken met foto van mn kleine? Ik wil het alleen voor de opa's en oma's doen.
Ik had gisteren de eerste twee kaarten binnen. en ik denk dat ik ze vanavond ga schrijven en dan gaan ze morgen of vrijdag op de post.
Ik heb ze vorige week in een verveel bui al geschreven dus moet alleen nog ff postzegels halen en denk dat ik ze vrijdag ofzo op de post doet .. Heb er al twee binnen ...
hier heb ik al een stapeltje klaarliggen wat straks op de bus gaat... 2e helft volgt later deze week ow en een kerstkaartje voor 2 mensen, zou ik dan toch via hallmark.nl doen. Even aanmelden en inloggen (scheelt wat korting) kost je wel 2,55 per kaart als ik het goed heb, maar dat is inclusief versturen... Zelf verstuur ik tegenwoordig nog maar zelden (gewone) kaarten via de post, omdat ik ze vaak vergeet te posten... en via hallmark hoeft dat dus niet meer.. En als ik een kaartje in de winkel zou kopen, kost me dat ook al snel 1,99 + 44 cent voor een postzegel.. Het leuke is nu wel dat ik kaarten persoonlijk kan maken, door bijvoorbeeld bij geboortekaartjes de naam van het kindje voorop te zetten of bij kaarten voor familie een leuke foto van m'n dochter erop te zetten.
@athina ik ben al aangemeld bij Hallmark dus dat scheelt wel. maar kan ik daar dan ook met foto van mn zoontje doen of niet? Ik was ff aan het surfen gegaan en bij WIJ kon je ook met foto doen en dan 10 kaarten voor 3 nog wat maarja 10 kaarten vind ik gelijk weer zoveel....
Misschien dat je ze bij de Hema ook per 2 kan bestellen? Daar kan je iig wel met een foto van je zoontje (of met meerdere foto's) en het kost volgens mij 25 cent per kaartje.
Gisteren ook het eerste kaartje in de bus, wil ze zelf volgende week versturen, heb ze al wel geschreven.