mn schoonvader zooo zat!

Discussie in 'De lounge' gestart door luca2504, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Mee eens! Ik vind ook niet dat TS overdrijft.

Uit eigen ervaring weet ik dat het ook niet helpt dat je ver van huis woont waar je het 'met je schoonfamilie moet doen', terwijl je een familie in Nederland hebt waar je uiteraard een betere (of in ieder geval meer begrijpende) band mee hebt, maar die gewoon niet dagelijks beschikbaar zijn.
    Helaas denk ik dat e.e.a. wel door het cultuurverschil veroorzaakt wordt, en je er dus weinig aan kunt veranderen. Veel meer dan 'ermee leren leven' kun je er waarschijnlijk niet aan doen ben ik bang...

2. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind dat je je aanstelt, wees blij dat ze willen oppassen sommigen schoonouders willen dat niet eens/ zo gauw, en hun hebben ook hun eigen dingen hoor (misschien hebben ze geen nee kunnen zeggen), en als je eenmaal in de stad bent dan loopt het heel vaak uit, tenminste bij mij heel vaak, en misschien wouden ze de kleine verwennen leuke dingen doen, misschien hadden ze haar erg gemist, ze hebben het echt niet bewust gedaan, ik denk eerder dat jij hun hem gekwetsd met je opmerkingen, alsof je een peuter instructies geeft. wat maakt een half uur uit zeg? dan had je je man moeten bellen en vragen zijn ze al thuis, zoniet dan ga je naar huis en halen jullie je dochter later op of komen hun haar brengen. hele drama.

Deel Deze Pagina