Ja hoor het is echt ...moeders voor moeders is geweest en gelukkig was de test erggggggggg positief ..... Ik ga het nu echt geloven ik ben helemaal hyper .... En ik krijg kadootjes (dol dr op) een mooi boek en een leuk serviesje ... Elke vrijdag komen ze de potten omwisselen ....tis voor een goed doel en ik raad het iedereen aan Twas echt ook zooow leuk en ik heb leuke boekjes gekregen om in te snuffelen helemaal super dus ... http://mijnivfdagboek.punt.nl/ fotos zijn op mijn site te zien
Ik vind het echt heel mooi dat andere moeders dit voor moeders doen, ik wilde het ook doen maar ik kwam er een beetje te laat achter dat ik zwanger was dus toen zei de VK dat het niet veel zin meer had omdat ze liever de urine van de begin periode van je zwangerschap willen hebben... Maar vind het tof dat je het doet
Ik heb het ook gedaan, gefeliciteerd wat goed zeg na de ivf. Veel geluk voor 2007 gewenst. Een kindje is echt het aller allermooiste wat je kan overkomen. xxx Mensi.
Heb ook net bezoek gehad, Vond het een heerlijk gevoel dat er (weer) een goeie posi test uit kwam! Enne, zeker dat we er mensen mee kunnen helpen dus we doen ook wat goeds voor de kadotjes Min aantal weken dat je mee kan doen is tr 5. Enne de vrouw die bij mij langs kwam vertelde dat ze blij zijn met alles wat er binnen komt Dikke knuf daantje
Gefeliciteerd hoor meid! Ik vind het ook een super initiatief en morgenochtend mag ik voor het laatst mijn flessen buitenzetten. Dan willen ze mijn plasjes niet meer Ik moet zeggen dat ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben hoor, maar aan de andere kant is de tijd omgevlogen en de gedachte dat ik misschien wel iemand heb geholpen zwanger te raken, maakt zoveel goed! Een heerlijke zwangerschap gewenst. Liefs Manuela
ik heb me ook aangemeld!Ben benieuwd wanneer ze bellen!Is een goed doel en kost bijna geen moeite! liefs
Hoi allemaal, Ik had me wel opgegeven, maar mocht niet meedoen omdat ik 2 jaar geleden bij de keizersnee van de jongste een bloedtransfusie heb gehad. Ze kwam wel langs en ik kreeg van haar wat tijdschriften en een hele mooie dvd (Wonder van een nieuw leven) Later kreeg ik ook nog een brief van MvM. groeten, Anja
Hier komen ze helaas niet Ik mag wel mee doen, maar dan moet ik die potten zelf wegbrengen. En ik zie mezelf nou niet echt in de trein met die potten zitten... Maar ik vind het wel top dat jullie het doen!
hallo allemaal ik doe ook mee met mvm vandaag komen ze de potten weer ophalen.ik doe mee tot 15 februari. xxx danielle
Zonder MvM was ik zelf ook niet zwanger geraakt (IUI). Toen het bij mij raak was vond ik het niet meer dan logisch om iets terug te doen. 2 Dagen geleden heb ik dan ook mijn laatste fles gevuld
Heel goed dat jullie ook mee doen ... Weet je ook al ben ik niet zwanger nu door de hormonen die ik 6 jaar geslikt en gespoten heb ,ik vind dat iedere vrouw dit mee moet maken .. Ik vind het een goed doel en of je nou in de wcpot pies en doorspoelt of in een pot pies en dit kunnen meerdere vrouwen helpen om zwanger te raken dan kies is echt voor het laaste ... Word soms ook wel een beetje boos en verdrietig om mensen die zeggen ja daag ga echt niet in een pot piesen enzoow en zoow ingewikkeld enzoo .......dan denk ik je moest is weten hoeveel mensen er kinderloos blijven en mensen die het zooow nodig hebben smeken erom ... Want wat is er nou mooier je geluk mogen delen met andere ? liefs hellen die zelf in 6 jaar 6 keer IUI gedaan heeft een operatie gehad gespoten heeft maand naar maand ziekenhuis in en uit (ook de pregnyl nodig gehad heeftwaaruit ze de hcg van moeders voor moeders halen)en vorig jaar ivf heeft gehad ,ben ik alle moeders nog dankbaar dat er veel vriendinnen en kenissen zwanger zijn geraakt mede door hun plasje meiden meld je aub aan want een beter doel is er niet ! liefs hellen
Ben toevallig net gebeld. Ze komt morgen langs, vind het wel spannend hoor, heb wel z''n 7 positieve testen. Zou nog langs de dokter gaan voor een definitieve test maar las dat dat niet nodig was omdat het dezelfde testen zijn.. Morgeochtend komt ze langs om mijn urine en hormonen na te kijken. Spannend! Ik doe het graag voor de vrouwen die een groot kinderwens hebben en het niet kunnen krijgen.
Ik doe ook mee inderdaad voor al die vrouwen bij wie het niet zo makkelijk gaat! Ik vidn het trouwens wel een opgave hoor, op het potje piesen, overgooien, potje omspoelen! Waarschijnlijk ook omdat ik echt een week of drie heel erg moe was, maar ik zet door! Uiteindelijk valt het natuurlijk allemaal wel mee! Wat is nou 10 weken plas opvangen, voor mij is 16 febr de laatste keer! Gr Tamar
hoi hoi ik heb vandaag mijn laatste potje moeten vol plassen! en deed het met liefde maar heb even op je site gekeken, en de tranen stonden bij mij in de ogen! heel mooi en een echte wondertje! kus sal
Ik doe nu ook mee. Al 9 weken, dus nu mijn laatste week. Moet zeggen dat ik blij zal zijn als het erop zit. Het is voor een goed doel, maar de lucht van die potten...! Word er zelf niet echt vrolijk van. Groetjes, Toontje
Nou mijn verloskundige heeft als het goed is mijn gegevens al aan mvm doorgegeven vorige week, ik heb afgelopen woensdagavond nog een keer het emailformulier ingevuld maar ik krijg gewoon geen enkele reactie terwijl ik volgens mij alweer een paar dagen mee mag doen, vind het echt enorm zonde eigenlijk Ik heb vorige keer ook meegedaan en vond het niet echt super om te doen, maar ach hormonen spuiten zal nog tien keer erger zijn lijkt me!
Ik ben nu ook aan mijn laatste serie potten bezig, hoera! Maar inderdaad vond ik het ook geen moeite en valt me wel op dat heel veel mensen die ik ken toch niet meegedaan hebben. Maar goed, alle beetjes helpen inderdaad. Ik ben zelf wel spontaan en vrij snel zwanger geworden, misschien is de motivatie om mee te doen nog groter als je zelf problemen hebt gehad met zwanger worden of mensen in je omgeving hebt waarbji het niet vanzelf gaat. De DVD vond ik ook erg mooi, en het kinderserviesje heel schattig.