Mn telefoon gejat!!!!!! Grrrr........

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Loop net met mn dochtertje buiten iets weg te gooien ( mijn container staat aan de voorkant ) krijgt ze weer een flinke epileptische aanval en via hard tegen de grond. Schrok me weer rot natuurlijk dus haar opgepakt en naar binnen gesneld en haar Stesolid gegeven dus nu is ze rustig, dokter komt zo wel even lang omdat ze hard gevallen is:(. Maar wat is nu het geval, ik had mn telefoon in de hand en in paniek laten vallen, dus ik loopt net naar buiten en wa denk je.. weg he! Verdomme nog n toe..!!!!!!! Dus mijn ochtend kan nie beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x:x:x:x:x

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja mensen zijn tegenwoordig er heeeeel netjes in spullen die niet van hun zijn ervanaf te blijven of terug te geven ;)... Vervelend meid, al je nrs erin natuurlijk en ja t is toch je telefoon..

Wat vervelend dat je kindje zo hard is gevallen, dat is t nare als ze een aanval krijgen he, ze kunnen zich lelijk bezeren in zo een moment. FIjn dat ze nu rustig is en dat de HA even langskomt, hopelijk valt t mee na de val ! :( dikke kus en knuf voor je slechte start vd dag

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ach wat super vervelend.

Wat aso ook om zomaar een telefoon mee te jatten. :x

Hoe gaat het nu met je kleine meid?

Ik heb ook zoiets gehad een paar dagen geleden. Mijn zonnebril uit mijn jas gevallen ( dure bril) en natuurlijk nergens in die winkel te vinden ( vast opgepakt en meegenomen)

Ik hoop dat je nog wordt gebeld dat ze hem hebben ( via iemand anders... )

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    bel em ff... misschien heeft een eerlijk iemand em wel

5. MamaVanGilani

ben de hele tijd aan t bellen, maar voice mail natuurlijk. Moet even mn verhaal aanpassen van boven, net een beetje in paniek en boosheid geschreven dus het verhaal even aanpassen, kan nu weer ademen! Mijn container stond achter en ik moest iets weggooien, dacht gelijk neem ik de kleine mee en laten we samen de hond uit. Ik doe de deur nog niet open van de schuurdeur ( naar de brandgang ) krijgt mijn dochtertje een fikse aanval. Dus ik in paniek mijn jas uit gedaan en mn telefoon neer gegooid en de kleine naar binnen gebracht om stesolid te geven zodat haar lijfje rust had. ( mijn jas uitgedaan omdat ik zwanger ben met een aardige pens en met mn jas aan niet zo makkelijk buk! ) Naderhand toen alles rustig was terug naar de schuur, ja hoor mn telefoon weg en kom er net achter ook mn geld wat in mn zakken zat :(. Hopeloos.. ben zoooo booos!!!!!!!!!

Nu net mn sim geblocked, aangifte gedaan mn vriend gebeld op zn werk. Blijkt dat hij mn tel verzekerd heeft, dus nu mn proces verbaal doormailen naar de verzekering. Ik heb mn tel hard nodig, juist doordat mijn dochter epileptie heeft, daar had mn vriend dit abbo voor afgesloten dat ik ten alle tijden kan bellen als er iets met onze dochter is! Maar ja, zonder telefoon.. :(

6. MamaVanGilani

Mijn dochtertje ligt te slapen. Flinke bult op der hoofd en adertjes gesprongen in der oog:( Dokter kan er zo zijn.. gerum mn meisje

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Gelukkig is je telefoon verzekerd, maar echt die mensen van tegenwoordig. Blijf toch met je jatten van ander mensen hun spullen af, vreselijk.

Beterschap voor je dochtertje. Lekker veel knuffelen en vertroetelen.

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Echt he!! Sommige mensen bah, gelukkig dat je telefoon dan nog wel verzekert is maar dan ook nog het gore lef om in je zakken te zitten woelen!!

Gelukkig is je meisje weer rustig en slaapt ze nu!
    Sterkte!

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    he balen zeg wat een achterlijke actie van diegene om je telefoon en geld te jatten.
    je zou bijna zeggen iemand die op de uitkijk heeft gestaan

arm meiske knuffel haar maar veel vandaag sterkte

10. MamaVanGilani

Ik heb dit nog nooit meegemaakt! Wat een gedoe zeg, aangifte doen de hele reutemeteut!! Dat ze maar gelukkig met de telefoon worden, ik had er al een tijdje problemen mee met het netwerk. Hij zou deze week gemaakt worden omdat mn bereik vaak te wensen overlaat. Maar ja nu is ie helemaal weg, zit je dan. Omdat er ook nog veel gereedschap in de schuur staan kijkt mijn vriend straks gelijk ff rond, want hij is bang dat ze ook zijn gereedschap mee hebben genomen en ik weet niet wat hij allemaal heeft. Baal echt als een stekker..

Dokter is net geweest en die denkt dat mijn dochtertje een hersenschudding heeft.. dus moet haar om t uur wakker maken en als ze raar gedrag vertoont of blijft slapen moet ik gelijk weer bellen! Da vind ik nog het ergste:(

11. MamaVanGilani

Haast wel he, alsof ze het ruiken! Ba ba ba..

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ach wat sneu voor je dochtertje zeg! Hoop dat ze snel weer de oude is.

Bah wat een rotochtend voor je. an me kwaad maken dat mensen denken dat ze zomaar dingen van een ander mogen jatten. Gelukkig is die verzekerd.

13. MamaVanGilani

@ Ellen, dank je wel! Ja lang leve de verzekering, is heel erg onduidelijk! Ik netjes het proces verbaal doorgemaild en je hoort niks meer:S! Ik kan niet zonder telefoon, dalijk nog maar een keertje bellen..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat is irritant. Als je ze geld moet geven elke maand dan weten ze je te vinden. Ben je hen nodig niet dus. Hoop dat het snel opgelost word.

15. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Wat rot voor je. Gelukkig heb je een verzekering anders had je helemaal niks meer. Wat erg voor je dochtertje ook veel sterkte en een dikke knuff!

16. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een ratten zeg. hoe laag kan je zijn.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja is toch zo bedoel wel toevallig ja je heb van die freaky mensen die echt op de uitkijk voor dat soort dingen staan je weer maar nooit:(

Deel Deze Pagina