Weet iemand hoe het zit met het traceren van je mobiel?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Vanochtend mn telefoon gestolen, nu hoorde ik dat die getraceerd kan worden.. maar moet de telefoon hiervoor aanstaan? Imei nummer heb ik doorgegeven, en hij heeft GPS. Nu heb ik verschillende keren mijn nr gebeld, maar voicemail natuurlijk. Maar stel het toestel staat helemaal uit dan kan ik hem niet traceren zeker alleen als die aanstaat?:(

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Volgrns mij kan dat idd alleen als hij aanstaat... Want dan is ie in contact met de zendmasten...

Misschien kan je door de politie een sms bom laten versturen? Weet niet of ze dat nog doen hoor...

Maar heb je wel je simkaart laten blokkeren?!:$

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ja heb m laten blokkeren, meteen toen ik erachter kwam dat ie weg was:)

4. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    He wat vervelend! Hoe kan het zo dat in gestolen is?
    Volgens mij kan je vrij weinig als in uitstaat!

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik denk niet dat je dat zelf kan,, dat zou dus betekenen dat ik me man elke minuut van de dag zou kunne volgens via de gps in zijn tel? denk dat t alleen wel mogelijk is voor de politie ;) maar of ze dat wille doen? ben je miss verzekerd ervoor of een buiten de deur verzekering (interpoliis) dan kan je dat laten verhalen je kan natuurlijk ook andere maniere verzinnen voor de verzekering maar dat noemen ze fraude..

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hangt er vanaf.... je moet op je toestel zelf wel de optie aangezet hebben dat je hem kunt vinden. Als je dat niet gedaan hebt, kan hij waarschijnlijk ook niet gevonden worden.

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik kan mijn man wel elk minuut volgen via zijn telefoon. En hij mij. Dan weet ik iig wanneer ik aan het eten kan beginnen als ik zie dat hij in de buurt is.;)

Deel Deze Pagina