muziek op schoot, 14 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Athina, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hallo allemaal,

ik wil met m'n dochter graag Muziek op Schoot, gaan doen. Het zijn 8 lessen. Eind september start een groep en in februari.
    Nu dacht ik: In februari is ze 19 maanden, dat is wat leuker dan in september met haar 14 maanden.
    Dus ik informeerde of ik al in kon schrijven voor februari.
    Maar nu kreeg ik een mail terug, dat het al is voor kindjes vanaf 11 maanden, ze worden op leeftijd ingedeeld.
    En nu twijfel ik dus weer... Ik wil graag andere moeders ontmoeten met kindjes, zowel voor mezelf als voor m'n dochter, die andere kinderen helemaal geweldig vind!
    Ow en tot slot: Eind december/begin januari krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis... Dus dan is februari misschien nog wat druk.
    Dus ik weet niet of ik dan wel wil wachten tot februari. Anderzijds: Is het echt wel leuk met zo'n kleintje?

Zijn er moeders die het gedaan hebben met een kindje tussen de 13 en de 16 maanden? En hoe was dat?

groetjes
    Athina

ps: Ik neig dus echt naar september nu, maar als dat eigenlijk niet zo leuk is, kies ik dus toch voor februari...

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    niemand nog ervaring hiermee?

3. Enola

Enola Lid

17 aug 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Mijn zoontje was ca. 16 maanden toen wij begonnen. Maar er waren er meer die al vroeger begonnen... Het is ontzettend leuk, en mijn kind pikt er heel veel van op! Als je niet kan wachten en enthousiast bent zou ik het zeker doen hoor, dan denk ik dat je niet teleurgesteld wordt!

Groet!

Deel Deze Pagina