M'n vriend is om de week weg i.v.m. werk.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pingeltje, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pingeltje

Pingeltje Lid

25 nov 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Pingeltje, 5 jan 2011
    Laatst bewerkt: 5 jan 2011
    Wie heeft net zo als ik de dikke pech dat je vriend om de week weg is. Net in de week dat hij is niet is, is mijn ei sprong. We zijn vanaf sept '10 bezig om een kindje te krijgen. Mijn cylcus is nog vrij lang 43 dagen al 2x achter elkaar op de zelfde dag. Ik hoop dat dit snel verandert dat het een weekje eerder komt. Wie heeft dit probleem ook.....

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier soortgelijk probleem.. Mijn man is alleen in de weekenden thuis.. als ik deze maand dezelfde cyclus heb als vorige maand is het deze ronde ook niet raak.. Mijn ei valt dan op de donderdag of vrijdag.. man is pas op vrijdagavond/nacht thuis.. Flink balen dus..

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    lastig meiden...misschien een stom idee maar is er een manier om zaad te bewaren (overleg met huisarts) en dan via zelf-inseminatie in te brengen?? Een vriendin van mij is in ieder geval met zelf-inseminatie zwanger geraakt, maar dan wel met ''vers zaad''.....

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hier was het zo dat mijn man destijds van huis was van maandag t/m donderdag.
    We zaten in de eerste ronde en mijn eisprong zou op een woensdag zijn.... ik dacht dus al, dat wordt hem dus niet.
    Maar blijkbaar was mijn cyclus niet zoals ik dacht en wat het alsnog de eerste ronde raak.

Hier bv op zondag sex gehad en op donderdag of vrijdag (ik weet het niet meer hoor) dan heb je een aardige overbrugging daar het zaad best lang kan overleven!

Maarja 1 hele week van huis maakt het wel moeilijker natuurlijk!
    Is je eisprong vroeg of juist laat in die bewuste week? Dan kun je natuurlijk ook de avond voor strek sex hebben of juist meteen als hij er weer is. Het hoeft niet perse een verloren maand te zijn!
    Succes ermee!

5. Pingeltje

Pingeltje Lid

25 nov 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie's. Vrijdags s'ochtens gaat mijn vriend weg en m'n ei sprong is op dinsdag/woensdag, vrijdags komt hij weer. Donderdag avond hebben we dan zeker sex. Ik denk dat er dan te veel dagen tussen zit. Zelf-inseminatie heb ik nog nooit van gehoord. Misschien wel een goed idee, voor als het over een paar maanden nog niet gelukt is.

Deel Deze Pagina