Mn weegschaal doet irritant.

Discussie in 'De lounge' gestart door Emo, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Ja op die manier kan het ook, maar wil toch liever stiekempjes weten of mn lichaam meewerkt, doe er namelijk hard mn best voor en resultaat boeken is erg goed voor het zelfvertrouwen. :D

2. Lalahoffstie

Lalahoffstie Actief lid

18 mei 2012
    341
    0
    0
    NULL
    Nederland
    Mijn weegschaal is ook zo irritant geeft elke keer heel hoog aan. Echt hele gemene weegschaal haha.

Denk dat je nieuwe moet halen.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik zou op de gunstigste plek gaan staan!! :D

Gewoon altijd op dezelfde plek wegen ;)

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Die Van mij doet ook irritant geeft een veel te hoog gewicht aan ;)

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Moet je 'm niet steeds even aarden als je 'm verplaatst? Als je een digitale hebt niet, lijkt me. Dat kan volgens mij niet :p

Je moet 'm gewoon op 1 plek laten staan en gebruiken.

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat doet mijn weegschaal ook. Maar volgens miji ligt het aan de ondergrond, qua druk en tegendruk. In de badkamer tegels, op de overloop tapijt en in de slaamkamer laminaat.

Gewoon op dezelfde plek laten staan en een keer per op hetzelfde tijdstip, zonder kleren erop gaan staan.

Ik ga er altijd 2 keer direct achter elkaar op staan even om te checken :D meestal geeft ie dan 2 maal hetzelfde gewicht aan en soms is ie in de war en schommelt het. Dan ga ik er een derde keer op staan en noteer vervolgens het hoogste gewicht maar met onwil in mijn boekje :)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Bij mij werkt dat niet. Ik moet het gewoon af en toe in de gaten houden, want anders laat ik het gaan en dan ben ik straks tonnetje rond.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je kan veel beter een meetlint hanteren dan een weegschaal.. mits je nauwkeurig elke keer op ze3lfde plek meet

ik weeg in ene hoek van badkamer halve kilo minder dan aan andere kant.. dus ik hou mezelf voor gek en ga voor de hoek met de minste kilo's :)

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Het beste is om er gewoon 1 keertje op te gaan staan 😉 Herkenbaar hier ook trouwens...

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou de meest voordelige plek in huis kiezen, mijn adem in houden en er met 1 been op gaan staan :)

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als je net van de plee komt ben je ook zo 1 kg lichter.

12. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    En eerst naar de wc en de hele dag niet drinken en, las ik dat nou goed ergens, de weegschaal aarden? Of bedoelde diegene aaien? Want volgens mij wil dat wel helpen voor een gunstiger resultaat! :D

Nee hoor ts de mijne moet ook op 1 plek blijven staan om niet te schommelen

13. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    En zorgen dat 'ie op een stabiele ondergrond staat!
    Onze badkamer is niet zo groot en in het begin stond de weegschaal nog op de badmat. Kon gewoon niet anders! Maar het gewicht schommelde dan gewoon als je erop stond, hij bleef nooit op 1 gelijk gewicht staan..
    Nu staat ie al een paar maanden in de slaapkamer op de laminaatvloer. ;)

Trouwens, ik woog me gisteren bij mijn ouders thuis.. Daar was ik lichter dan op die van ons! Haha.. Was ook wel leuk om te zien. Maar ik ga maar gewoon uit van mijn eigen weegschaal ;)

Deel Deze Pagina