Ja op die manier kan het ook, maar wil toch liever stiekempjes weten of mn lichaam meewerkt, doe er namelijk hard mn best voor en resultaat boeken is erg goed voor het zelfvertrouwen.
Mijn weegschaal is ook zo irritant geeft elke keer heel hoog aan. Echt hele gemene weegschaal haha. Denk dat je nieuwe moet halen.
Moet je 'm niet steeds even aarden als je 'm verplaatst? Als je een digitale hebt niet, lijkt me. Dat kan volgens mij niet Je moet 'm gewoon op 1 plek laten staan en gebruiken.
Dat doet mijn weegschaal ook. Maar volgens miji ligt het aan de ondergrond, qua druk en tegendruk. In de badkamer tegels, op de overloop tapijt en in de slaamkamer laminaat. Gewoon op dezelfde plek laten staan en een keer per op hetzelfde tijdstip, zonder kleren erop gaan staan. Ik ga er altijd 2 keer direct achter elkaar op staan even om te checken meestal geeft ie dan 2 maal hetzelfde gewicht aan en soms is ie in de war en schommelt het. Dan ga ik er een derde keer op staan en noteer vervolgens het hoogste gewicht maar met onwil in mijn boekje
Bij mij werkt dat niet. Ik moet het gewoon af en toe in de gaten houden, want anders laat ik het gaan en dan ben ik straks tonnetje rond.
je kan veel beter een meetlint hanteren dan een weegschaal.. mits je nauwkeurig elke keer op ze3lfde plek meet ik weeg in ene hoek van badkamer halve kilo minder dan aan andere kant.. dus ik hou mezelf voor gek en ga voor de hoek met de minste kilo's
En eerst naar de wc en de hele dag niet drinken en, las ik dat nou goed ergens, de weegschaal aarden? Of bedoelde diegene aaien? Want volgens mij wil dat wel helpen voor een gunstiger resultaat! Nee hoor ts de mijne moet ook op 1 plek blijven staan om niet te schommelen
En zorgen dat 'ie op een stabiele ondergrond staat! Onze badkamer is niet zo groot en in het begin stond de weegschaal nog op de badmat. Kon gewoon niet anders! Maar het gewicht schommelde dan gewoon als je erop stond, hij bleef nooit op 1 gelijk gewicht staan.. Nu staat ie al een paar maanden in de slaapkamer op de laminaatvloer. Trouwens, ik woog me gisteren bij mijn ouders thuis.. Daar was ik lichter dan op die van ons! Haha.. Was ook wel leuk om te zien. Maar ik ga maar gewoon uit van mijn eigen weegschaal