onze kleine meid van net 2 zit al een aantal maanden in de fase dat iedereen leuker is dan mama. Vooral papa en opa en oma zijn geweldig, zodra zij dan ook in de buurt zijn ziet de kleine meid me helemaal niet meer staan.. OOk luisteren naar mij is een drama, bij alles wat ik zeg of haar in corrigeer is het huilen, schreeuwen en slaan.. de laatste weken wordt dit gedrag naar mij alleen maar erger. Voor mij soms erg pijnlijk maar het maakt me ook wanhopig... iemand tips om hier mee om te gaan?
Idem hier ... persoonlijk vind ik het geen drama maar het bijten en slaan vind ik heel wat minder en daar gaat uk ook meteen voor naar de hoek. ff kalmeren voor uk maar ook voor mij! Heb wel eens gehoord dat het over gaat ... wanneer? Ik weet het nog niet!
weet je, dat moet je eerder als een compliment dan een probleem zien. Toegegeven een beetje vermoeiend is het wel, maar het feit dat ze zich bij jou zo laat gaan is een teken dat het met jullie hechting prima zit. Ze durft zo tegen je in te gaan omdat ze weet dat het kan, omdat mamma toch wel van haar houdt. Dit is in ieder geval de theorie die ik daarover heb gehoord
Ahhh zo kun je het ook zien. Nooit aan gedacht! Maakt mijn dag weer wat beter. Het is hier ook zo dat uk mij altijd ziet en papa en de rest minder. Dus kan me ook wel voorstellen dat ik wat minder leuk ben Maar ik ben uiteindelijk wel de leukste ... het duurt alleen wat langer dat hij dat durft te tonen!!