Mn zoontje is opgenomen in t zh

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ccwomen, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    Ben ook heel benieuwd!

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Zoo ff bijgelezen, lief al jullie reacties!!!
    De oorzaak van het stoppen met ademen weet ik eigenlijk nog niet, kan ook door de reflux komen, maar hij heeft nu ook het rs virus erbij en zit erg vol!!! Als hij hoest dan word ik gewoon zenuwachtig phoeee!
    Ligt constant aan de monitoren en al zijn waardes zijn gelukkig goed, maar het kan zij dat dit ineens omslaat en hij alsnog aan de zuurstof moet en een sonde krijgt,,,maar dat is gelukkig tot nu toe nog niet zo!
    Ik mag ook de nacht blijven als ik wil, maar ik heb nog een zoontje van 17 maandjes thuis en is erg in zijn mama fase dus ik wil er ook graag voor hem zijn als hij wakker word!!!
    Ik ben verder van s'morgens vroeg tot s'avonds in t ziekenhuis om zoveel mogelijk de verzorgin zelf te doen, en aangezien hij s'nachts erg goed slaapt heb ik en mijn man besloten s'nachts thuis te blijven!
    Vind het wel verschrikkelijk om s'avonds weg te gaan en zit met tranen in de auto, maar goed gelukkig slaapt hij elke nacht van 21.00 tot een uur of 6.30 uur dus dan voel ik me iets minder schuldig!!!
    Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!
    Nogmaal bedankt voor de lieve reacties!!!

3. tulip

tulip Niet meer actief

sterkte nog verder hoor.

4. adi

adi Niet meer actief

Oh, meid heel veel beterschap en sterkte voor jullie!!!

RS-virus is inderdaad heel eng en een *&&&**( virus, hopelijk vecht jullie zoontje zich er goed uit!

5. MamavanMischa

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    Heel veel beterschap voor je mannetje! Heel begrijpelijk dat je er wilt zijn voor je oudste. Kindje achterlaten in het ziekenhuis, oh wat moeilijk! :( Sterkte!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Maar 1 van jullie beide kan toch in het ziekenhuis blijven? Je bent toch met z'n 2en?

Sterkte! Volgens mij ben je er redelijk op tijd bij als ik het zo hoor, dus hopelijk blijft de sonde etc. hem bespaard!

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    Sterkte !
    Mijn zoontje heeft 1x gehad dat hij stopte met ademen, hij stikte bijna in het zuur. Hij heeft verborgen reflux. Nu heeft hij Losec en gaat het super ! hij heeft het nooit meer gehad.
    Hopelijk gaat het snel beter en mag je hem weer lekker meenemen.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Sterkte! Ik hoop dat hij gauw naar huis mag.

Mijn idee zou ook zijn dat papa dan bij de kleine blijft slapen als jij er voor je zoon van 17 maanden wilt zijn thuis.

9. futuremama

futuremama Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    2,507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Haii meid,

Wat verschrikkelijk zeg voor je kleine knulletje! Helaas hebben wij ook een soort gelijk iets meegemaakt! Onze meisje lag met 7 weken in het zh en met 4 mnd en met 6mnd, ze is nu bijna 6 mnd en we zijn gelukkig al drie maanden niet met spoed naar het ziekenhuis gegaan!!

Probeer zo te denken dat ie daar in goede handen is en dat ze proberen te achterhalen wat er aan de hand is!!

Heel veel sterkte meid!!

Liefs

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    4,378
    0
    0
    Beterschap met je kleine mannetje, goed dat hij in het ziekenhuis ligt is een heftig virus zeker als hij nog zo klein is!!

11. wennepen

wennepen Bekend lid

Dec 30, 2008
    908
    0
    0
    Beterschap met je mannetje.

12. tulip

tulip Niet meer actief

beterschap verder!!!

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    Als alles vandaag en vanacht goed blijft gaan mag hij morgen naar huis!!!! Gelukkig mn mannetje weer thuis!

Vind t een beetje dom dat ik me tegenover sommige ook nog moet gaan verdedigen waarom ik thuis slaap en er voor mn andere zoontje ook graag wil zijn!!!

En daar komt bij dat mijn man een eigen bedrijf heeft en heel veel moet regelen en dus overdag ook wat uurtjes moet werken om alles te laten draaien!
    Dus vandaar dat ik ook gewoon thuis slaap!!!!

Verder is mn zoontje dus stabiel en niet benauwder geworden of wat dan ook, gisteren dronk hij 2 keer zn fles niet op ( liet ongeveer 60 cc staan van de flessen) maar vandaag drinkt hij ze weer goed, hopen dat dit zo blijft en niet alsnog een sonde moet!
    MAar daar gingen ze niet vanuit!
    Nou ga weer naar t zh, heb even mn andere zoonje op bed gelegd en oppas geregeld!

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee hoor; heel logisch dat je bij je kind van 17 maanden wilt zijn! Ik vroeg me alleen af waarom papa dan niet in het zh blijft slapen, dat is een vraag, geen aanval, dus je hoeft je ook niet te verdedigen.

15. Bri

Bri Niet meer actief

wat fijn dat hij gauw naar huis mag!

lijkt me vreselijk, helemaal met nog een kindje thuis.
    heb ooit m'n mannetje 5 dagen in het zkh gehad, met 11 weken oud, maar hij was toen nog de enige thuis. ik ben nooit langer dan een half uurtje bij hem vandaan geweest, gewoon omdat ik dat niet wilde. dat had nooit gekund als er nog een kindje was geweest. wat zul jij je af en toe verscheurd hebben gevoeld...

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zo dat lijkt me schrikken. Heel veel beterschap!!

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Oke, sorry!!!
    Je moet je hier op dit forum af en toe zo verdedigen, sorry voor mijn geiriteerde reactie, ben ook lichtelijk gestrest! haha

Maar goed zijn net thuis uit het zh en achhhh wat ziet hij er ziek uit zeg bahhh, hij is zooo slap als een vaatdoek en hing maar bij me de hele tijd, hij tilt zn hoofdje niet eens meer op....lijkt wel alsof ie net geboren is!
    Zooo zielig!
    En klinkt ook erg vol en benauwd....., maar de waardes zijn telkens goed ook zijn zuurstofgehalte!
    Dus dat is wel een goed teken, en als dit zo blijft mag hij morgen gewoon naar huis!
    Vind t erg fijn dat ie weer mee kan, maar vind t stiekum ook wel erg eng hoor pfffff.....
    Maar de arts zei dat ie echt niet weg mag als hun denken dat zn situatie nog zou verslechteren!
    Nou dat hoop ik dan maar!!! haha
    Ze kunnen nog wel tot 2 weken zo ziek zijn en moe....
    Zooo zielig zeg, en idd voel me iedere keer als ik echt weer even naar huis moet verscheurd!!!
    Op naar morgen, ben benieuwd!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Bah sterkte meid. Hier een.meisje dat in haar eerste dagen af toe stopte met ademhalen. Maar dat kwam doordat ik magnesium had gehad tegen de zwangerschapsvergiftiging. Dus bij mij wisten ze ook de oorzaak en heeft ze alleen de eerste dagen op de neonatologie afdeling gelegen. Maar ik weet hoe ontzettend naar het is om je kleintje zo te zien! Sterkte meid!

19. MamavanMischa

Mar 4, 2009
    1,164
    0
    0
    He bah wat naar dat hij zo slap is... Hij zal wel heel weinig energie hebben omdat hij zo tegen het virus moet vechten. Ik hoop voor je dat hij snel mee mag! En dat je gestrest bent is heel logisch! Hopelijk kun je weer een beetje bijtanken als hij weer thuis is. Sterkte!

Share This Page