Mn zusje trouwt volgend jaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelske1978, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zou jij doen??

1. Gewoon klussen, wie dan leeft, die dan zorgt...

2. Een maand overslaan en het risico niet lopen...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Mijn schoonzus kon dus niet bij de trouwerij van haar broer zijn omdat ze net bevallen was. Ze woonde te ver weg om er even langs te gaan en heeft dus alles gemist.
    Het enige wat lastig is, alsje deze maand zwanger wordt en uitgerekend bent rond de trouwdag. Je bent 'pas' in de 2e ronde, ik zou deze maand overslaan. Met een dikke buik op een bruiloft is niet erg maar er niet bij kunnen zijn wel, voor mijn gevoel niet te vergelijken met sinterklaas.
    Maar ik ben bijna de enige die dat denkt als ik het zo lees.

2. Hoi Berbel,

dat is dus precies mijn dilemma! Dat is dus ook waarom ik graag jullie mening er ook over hoor!

3. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Mijn mening: je kan het toch niet plannen? Gewoon klussen, want een kind komt wanneer het moet komen. Als je overal bij na moet gaan denken? Dan kan het nooit, want is er altijd wel iemand die of gaat trouwen, jarig is, Sinterklaas, Kerst, Pasen etc etc etc....

4. Ja, maar de bruiloft van mn eigen zusje hoop ik toch geen tweede keer mee te maken.... dat is een uniek iets en zo dichtbij.... natuurlijk kun een voor een zwangerschap niet overal rekening mee houden, daar zou je stapelgek van worden.

Maar ik denk dat ik me er ook niet prettig bij zou voelen als ik inderdaad de bruiloft mis.

5. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Als ik je zo 'hoor', zou ik lekker even een maandje rustiger aan doen. Je maakt je er nu al zorgen om, laat staan hoe je je zou voelen als je echt zwanger raakt. Dan ben je volgens mij heel zenuwachtig met de trouwdag van je zusje bezig. En dat is toch niet de bedoeling van een zwangerschap waarbij je op wolkjes wilt zitten en je neeeeeeeeeeeeeergens zorgen over wilt maken! ;)

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Je mag blij zijn als het toevallig de volgende ronde raak is... toch? Stel het duurt nog maanden voordat je dan alsnog aantelt... ben blij als het raak is dan, zou ik zeggen... kan je dan nog altijd met je zus erover praten, toch? Het zou wel heel toevallig zijn en ik zou het er niet vanaf laten hangen of je zus dan toevallig gaat trouwen... Dat is mijn mening

Succes in ieder geval!

Groetjes Niki

7. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Gewoon gaan met die banaan. Je hebt het toch niet voor het zeggen.

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Iedereen heeft zo te zien een andere mening! Je moet doen wat je gevoel/ je hart je zegt... Ik zit dus ook met een bruiloft van mijn schoonzusje in september, maar wij gaan er gewoon voor hoor. Had eigenlijk ook niet de gedachte....moet ik dit wel doen?
    Pas toen ik dit onderwerp las, had ik zoiets van oohh dat heb ik ook!
    Maar wij gaan ervoor, wat jij doet moeten jullie samen beslissen en helemaal zelf weten!
    Succes met jullie beslissing! ;)

9. mijn zus trouwt ook deze zomer, maar dan maar met een toeter op de foto's en aan het getuigentafeltje, ik klus gewoon door!
    SUCCES MEID!

10. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Iedereen heeft ( zoals al eerder gezegd is ) een andere mening maar je vraagt erom dus... Ik zou me daar dus ECHT niet al te druk over maken...! Er zijn zoveel meiden die er al veel langer over doen dan 12 maanden.. Je mag blij zijn dat het over 12 maanden raak is ( bedoel het niet negatief hoor, hoop natuurlijk dat je tegen die tijd zwanger bent) ! Gewoon ervoor gaan! Dat zou ik in ieder geval doen!

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Een kind valt niet te plannen wanneer je hem precies krijgt, ik zou me zeker niet laten tegenhouden dat je dan rond die tijd uitgerekend bent mocht het raak zijn.
    Gewoon doorklussen meid :)

12. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wat dat betreft kan je altijd hopen snel zwanger te worden,maar plannen kan je dit alles niet.Dus eerst maar wachten tot het zover is en je dan pas druk maken over de rest... ;) Voor alles is tenslotte een oplossing!En zwanger worden is niet altijd zo vanzelfsprekkend als dat veel mensen altijd denken...De bruiloft van je zus is natuurlijk een groot feest waar iedereen naar uitkijkt,maar naar een feest kan je ook als je zwanger bent en dat zou toch ook leuk zijn op de foto's! :D

Deel Deze Pagina