Hee allemaal, we verwachten een zoon en zijn druk bezig met het bedenken van een naam. Maar dat vinden we nogal lastig, dus hulp is erg welkom. Onze dochter heet E.liza en onze zoon heet R.obin, dus het moet hierbij passen. We zaten te denken aan een vernoeming naar mijn vader (Johannes, roepnaam Hans), maar hierbij komen we alleen op de namen Jonas of Jonah en deze vinden we "wel leuk" maar niet super. Dus een andere optie is dat de tweede (doop)naam Johannes wordt. Namen die we nu op ons lijstje hebben staan: - Sebas - David - Thibe - Jonas/Jonah - Samuel (ev roepnaam Sam) - Hugo (maar zo heet het zoontje van goede vrienden, dus valt eigenlijk af) - Casper (zo heet het zoontje van iets minder hechte vrienden, maar ik twijfel toch hierdoor) Welke van deze namen vinden jullie leuk of juist totaal niet passen bij de namen van onze kids? En hebben jullie nog aanvullingen op ons lijstje. Ben benieuwd!!
Leuke namen! Sebas, David, Jonas en Casper vind ik het beste passen. David daaruit het leukste! Thibe is de enige die ik niet zo snel naast de andere 2 zou verwachten. Misschien zit hier nog iets tussen: Jules Mathijs Victor Ivan Oscar Jens Tristan Aaron Marcus Laurens Jasper
Volgens mij kunnen alle namen wel bij die van jullie twee oudste. Misschien Felix nog leuk? Of Julius, Otis, Simon
David vind ik wel leuk Misschien; Julian Joren Ferre Thomas Thijmen Tristan Marcus Loek Kieran Wessel Finn
Casper vind ik er leuk bij. Daniël Dennis Alex Stijn Chris/Kris Tom Leon Quinten Emil/Emiel Viggo Sander Max Arthur Owen Lucas Jack Yannick Steven/Stef Fedde Floris Andy Mats Noah Jesse Joshua
Bedankt voor jullie reactie dames! Ik zag een aantal leuke namen voorbij komen. Deze voeg ik niet allemaal aan ons lijstje omdat een aantal al voorkomen in familie/kennissenkring helaas. Aaron en Simon zet ik erbij, thanks!
Ik vind Sebas, Hugo en Casper erg goed bij de andere namen passen. Hugo vind ik hiervan het allermooist! Je kunt altijd nog in een tweede of derde naam vernoemen. De eerste naam vind ikzelf altijd belangrijker dat dat echt een naam is die jezelf supermooi vindt.
Misschien nog; Jurjen Jesper Florian Marijn Gabriël Silvijn Noud Rutger Victor Quinten Vigo Duco Laurens Steijn Vince Bjorn
Ik vind Hugo en Samuel mooi. Verder misschien: Abel Arthur Bas Bram Berend Castor Ezra Fedor Jasper Joas Joris Joshua (vernoeming) Mees Merlijn Reinaard Thieme Thijmen Thom(as) Tycho/Tygo
Geen idee of het jullie stijl is, maar wat in mij op kwam is Morris. En ik vind Thijmen ook mooi passen.
E.liza R.obin & Joris E.liza R.obin & Julian E.liza R.obin & Danièl E.liza R.obin & Victor E.liza R.obin & Pepijn E.liza R.obin & Julius Ik zou voor een naam gaan met een i erin leuk! Joris vind ik er het leukst bij.
Klopt, vind ik ook. Hugo vinden we allebei mooi, maar omdat het zoontje van goede vrienden zo heet, twijfelen nogal over deze naam. Jonas begin ik steeds mooier te vinden. Morris is niet echt onze smaak, Thijmen vind ik mooi Ziet er inderdaad leuk uit, alledrie de namen met een i erin
Jonah = prachtig!! Of andere bijbelse namen als: Sem Seth (zo leuk en stoer) Abel Sepp van Jozef afgeleid Matt(hias) Job Micha
Hannes of Jannes geen optie? Ik vind dit mooi bij jullie kids en een leuke vernoeming. Jonas vind ik ook heel goed passen.