Hallo dames, Inmiddels ben ik al een paar maanden bezig met clomid. De 1e ronde was 50mg. Daar heb ik geen reactie op gehad. 2e ronde 100 mg, wel een reactie en eisprong maar jammer genoeg geen zwangerschap. 3e ronde 100 mg geen reactie. 4e ronde 150 mg ook geen reactie. 't was dan de bedoeling dat ik over zou gaan op een Leo operatie of Gonal F, maar in de tussentijd nog een glucosetolerantietest gedaan. Daaruit bleek dat ik er niet goed op reageerde en heb ik metformine gehad. Ongeveer 3 weken na de metformine heb ik echt heel kort een bloeding gehad en mocht daarop verder met 150mg clomid. Op cd had ik wonderbaarlijk 2 eitjes, 1van 15.3mm en 1 van 14.6 Vandaag weer geweest en nu is 't 23mm en 16mm. Ik heb voor 't eerst ovitrelle gekregen en gespoten. Ik ben hoopvol maar ook erg bang gezien ik de vorige maanden steeds teleurstellingen kreeg. Hoe verloopt 't bij jullie?
Ik kreeg ook pas bij 150 mg een eitje, helaas maar 1, maar de iui ging prima bij 18 mm gespoten en 36 uur later iui. Ook gelijk zwanger. 2e keer een spontan eitje en 21mm, spuiten, 25 uur daarna iui en weer zwanger.
Ik moet nog op intake in het ziekenhuis.. mag ik vragen wat jullie cyclussen zonder clomid waren? Ik hoop ergens dat ik ook medicijnen ga krijgen, mijn cyclus zijn inmiddels rond de 50 dagen maar heb wel een eisprong dus ergens ook bang dat ze misschien wel niks gaan geven.. Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie!