ik heb sinds 2 a 3 dagen een vlinke bult op mijn kaak alleen weet ik niet of het met mijn slechte kies te maken heeft of met iets anders ik heb een foto van iemand (niet van mezelf) van hoe het er ongeveer uit ziet http://static.skynetblogs.be/media/21720/dyn006_original_448_335_pjpeg_2532472_52f895baebfdb7a30d32dd9e735df68a.jpg ik wil er zo snel mogelijk vanaf want ik sta op de beurs over 2 weken want dit is echt geen porum wie weet wat ik moet doen bel morgen vroeg eerst de dokter in de hoop dat zij mij kan helpen en op internet zie ik alleen dingen waarvan ik denk om mijn god helpppppp wie kan mij een beetje gerust stellen
Dat is een ontsteking. Kan verholpen worden door een wortelkanaal behandeling of door trekken...succes, gezien je angst voor de tandarts! Spreek helaas uit ervaring, heb het toen nog geprobeerd met een antibiotica maar dat hield niets uit.
dat word deze week dan nog een bezoekje bij de kaakchirurg ben net dinsdag geweest wat achteraf reuze mee viel ik durf mijn kiezen niet te laten trekken bij een tandarts voor mij alleen nog de kaakchirurg
Zit het op de plek waar je net behandeld bent? Is het dan niet een zwelling door het werk van de kaakchirurg?
nee aan de andere kant ik heb dinsdag links onder een verstands kies laten trekken en heb nu rechts onder een dikke wang
Ik heb ook twee keer een kaakontsteking gehad en allebei de keren zo een bult. Ik kreeg eerst anti biotica van de hap, anders wilde de tandarts me niet helpen, eerst zou de ontsteking weg moeten zijn.....sterkte!
Oke, dan kan het daar niet mee te maken hebben he?! Morgen maar ff weer bellen dan. Desert, zo zie je maar weer hoe verschillend tandartsen werken.
Kan je ook je mond niet wijd open doen? Doet het pijn? Dan kan het ook nog een speekselklierinfectie zijn. Als je zure snoepjes in huis hebt of vitamine c tabletjes zou je die kunnen proberen. Door het zuur maak je meer speeksel aan.