Wie heeft er een Veritas winkel in de buurt? En wilt daar iets voor mij halen, en naar mij opsturen? Ik ben gek op de zijden sjaals (foullard carre) die hun verkopen. Nu heb ik ze hier in een winkel gezien, alleen die kosten 189 euro en zijn van het merk Mucho Gusto (en Vertias heeft exact dezelfde en ik heb echt al heel veel gezocht, maar kan nergens een andere look a like vinden), dit vind ik echt te veel geld voor een sjaal. Ik heb Veritas zelf gesproken, maar zij doen helaas niet aan verzenden. Nu is dus mijn vraag, wie komt er wel eens bij zo n winkel, en wilt daar voor mij een sjaal meenemen en naar mij opsturen? Uiteraard betaal ik ook voor de moeite die gedaan moet worden. De carré foulard: dé must-have van het nieuwe seizoen | Veritas
Ik wil best voor je kijken maar ik woon wel in belgie dus met versturen komt dat duurder uit dan vanuit Nederland.
Echt, wat lief! Zou je me willen pb-en over hoe je dat ingedachten had, en wat je zelf voor een vergoeding wilt?
Een vergoeding hoef ik er echt niet voor hoor tis toch een kleine moeite voor me om er even langs te gaan. Ik pm je even