Ik ben nu 12 weken zwanger, maar heb nu een paar dagen dat ik de kleine denk te voelen.. Het is de 4e zwangerschap en ben pas (bijna) 9 maanden geleden bevallen van de jongste. mijn baarmoeder zit al ver boven mijn schaambot. Kan dat echt al zo vroeg?
Ik denk het wel... Hier iets meer als 10 weken zwanger... En ik heb al 3/4x dat gevoel gehad... Echt zeker weten niet mn darmen Ik zou zeggen geniet ervan
Haha, leuk dit te lezen! Ik ben een paar daagjes verder, maar heb ook al een paar x het idee gehad dat ik wat voelde!! Ik verklaarde mezelf al voor gek, zo vroeg... maar nu ik dit lees....
Ik geloof daar nooit zo in. Baby is nog maar tussen de 5 en 10 cm en zit in een ballon met vruchtwater. Hij/zij kan nooit zo krachtig schoppen dat je het al voelt. Maar voel en geloof wat je zelf graag wil. Is leuk toch! Dit is mijn vierde zwangerschap en voelde de kindjes pas rond de 20 weken.
Ik kon de tweede eerder voelen, misschien al bij 14-15 weken. En nu de derde 10-11 weken zwanger en soms denk ik wat te voelen, maar het zal niet.
ik voel de kleine nu sinds de dag voor kerst.. ik twijfelde al een paar dagen maar weet het nu zeker.. bij me dochter voelde ik haar met bijna 13 weken toen ik zachtjes met me vingers aan het voelen was.. dat was een dag voordat ik bevallen ben dus een heel speciaal momentje voor ons
Tsjaa... Ik vind 20 weken dan weer heel laat... Mijn eerste voelde ik met 15 weken.. En er heeft ook niemand gezegd dat diegene schoppen voelt toch? Maar dat betekent niet dat je niet af en toe kan voelen schuiven Daarbij is het niet ts haar eerste kindje,(en de mijne ook niet) dus het is niet nieuw voor haar, ze weet hoe het voelt
Is helemaal niet heel laat! Het is in ieder geval geloofwaardiger Maar zoals ik al zei, geloof wat je wil geloven in je enthousiasme! Leven voelen met 10 tot 12 weken!!! Tuurlijk joh, geniet ervan!
Jeetje, wat een reactie... Ik twijfelde zelf met 12 weken. Met 12+4 een echo en toen zag ik op het scherm wat ik voelde. Hij zette zich af met zijn voetjes en ik voelde dat wel degelijk.
Kreeg zelf met de termijnecho 2x de bevestiging dat ik echt de baby voelde bewegen een paar dagen daarvoor al. Was met 10+6 die bevestiging bij de 2e en 3e. Herkende het gevoel heel goed van de eerste zwangerschap. Was eerst heel sceptisch maar een andere verklaring was er niet. Werd in de weken daarna ook steeds sterker en duidelijker tot het echte schopjes ed werden.
Ik ben eerlijk gezegd een beetje sceptisch over of het al zo vroeg kan. Ik voel soms ook wat maar ik weet zeker dat het mijn darmen zijn en niet de baby. Mijn 1e voelde ik rond de 16 weken lichte bewegingen, net een visje en met 20 weken echt plopjes/schopjes. Nu 15.3 weken zwanger van nr 2 maar heb volgens mij nog niks gevoeld.
Ja hoor, dat kan. Hier ook al zo vroeg twijfelachtig gekriebel dat met de weken steeds krachtiger werd. Volgens mijn vk was het idd de baby die ik voelde. Ieder mens is anders. Er zijn ook vrouwen die bevallen zonder enige pijn. Omdat ik niet die ervaring heb zou ik dat dan maar in twijfel moeten trekken? Das toch raar, iemand voelt wat ze voelt. En om dan botte sarcastische reacties te plaatsen vind ik nogal lelijk. Ben je jaloers omdat je het zelf zo laat pas voelt Juels? Of beetje last van hormonen wellicht? Want je komt nogal uhhh... Zwanger over, zogezegd. (Reageer zelf ook altijd veel heftiger tijdens zwangerschap, vandaar)
Hier heb ik ook al een sterk vermoede dat ik de kleine al gevoeld heb. Gevoel zat echt heel laag en het was een soort van heel ligt veegje. Lucht voelt heel anders. En mijn drollen hebben op dit moment de ruimte niet om zo een licht veegje te kunnen maken.... Helaas En daar bij denk ik ook dat niet iedereen even gevoelig is voor bewegingen. Bijvoorbeeld sommige mensen kunnen niet tegen kietelen en de ander wel... Is geen feit ofzo maar dat denk ik Geniet er van!
Ja t was vorige week met 11.3 voor het eerst, toen 2 dagen later weer..Daarna nog een keer en nu 2 dagen achter elkaar. Het is echt maar heel even een 'kriebeltje' steeds op dezelfde plek. Dus ik zei tegen mn man "ik voel de kleine soms al.." Maar hij verklaarde me voor gek. Maar, het is de 4e en weet wel hoe het moet voelen En nee ik heb nooit gezegd dat het schopt ofzo. Zl voelde ik ook al vroeg, met 14 weken geloof ik. Morgen heb ik een echo en zal dan eens vragen hoe mn bm ligt ik denk als die naar voren ligt je het dan ook eerder zal voelen dan als het naar achter ligt. En normaal zit met dit termijn nog je bm achter je schaambot of net daar boven. Bij mij is dat niet het geval dus dan is het ook logisch dat een ander het niet kan voelen als het nog verstopt zit
Het spijt me maar het is heel "normaal" dat je rond de 20 weken iets voelt (voor een vierde vind ik het dan wel weer aan de late kant). Maar het is net zo normaal dat je eerder iets voelt of misschien wat later. Mijn buik ging namelijk beide keren met 20 weken al op en neer en kon de baby toen al weken vanaf buitenaf voelen. Iedere vrouw is verschillend he? Dan is het toch geen "verzonnen" verhaal? Of geloof wat je wil geloven? Dat is gewoon je baby die beweegt en dat voel je of niet. Ts ik voelde beide rond de 12 weken kriebelen. Ook bevestigd met de echo dat dit de baby was. Met 16 weken voelde ik beide aan de buitenkant. Overigens de gynaecoloog deze ook met 17 weken. Dus laat je niet aanpraten dat je spoken ziet.
Ik geloofde het eerst ook niet, maar ik voel heel soms ook al wat gekriebel!! Bij de eerste voelde ik het met 14 weken en dat vond ik al vroeg! Kan niet wachten tot ik t vaker voel!