Mijn zoon trok zonet zijn rits stuk, nu heeft ie even een jas van zijn broertje aan maar hij moet echt een andere winterjas aan, nu zag ik deze in de Sale bij de H&M en met korting ben ik incl verzenden maar 14,86 kwijt. Alleen ik vraag me af of deze wel warm zal zijn voor de winter? Of dit wel een echte winterjas is? ja misschien hele domme vraag maar ik vraag het liever even na dan dat ik straks nog een keer moet! Product Detail | H&M NL
ja hoor is meer richting skijas. Zijn niet zo dik qua stof maar wel water en winddicht. Mijn zoontje heeft m in de winkel gepast, maar ze vallen wel smal vind ik.
hij is wel wind en waterdicht maar ziet er niet lekker dik uit.... als hij maar warm is, ik denk dat hij te dun is maar weet niet... kids zien er wel uit alsof ze klaar zijn voor de winter... maar mag je het niet terug sturen dan als het niets blijkt?
skijacks zijn lekker warm niet dik maar wel warm ...... heb zelf voor de hele koude dagen een ski jack en dat is echt lekker warm
Met een lekkere trui eronder moet het wel warm zijn toch? of zijn ze echt te dun? pff moeilijk nu begin ik weer te twijfelen!
een goede winterjas hoeft niet perse dik te zijn als hij maar wind en water dicht is. ik vind het wel lastig beoordelen. ik heb een winterjas en dat is een hele dunne maar die is bij -10 ook heerlijk warm het lucht aan de producten die gebruikt zijn
Shania, ik heb zo'n zelfde soort jas voor mijn dochter. Met een fleece vest extra er onder kan ie als winterjas, hij is echt winddicht en warm. deze heb ik Product Detail | H&M NL
Product Detail | H&M NL deze heb je ook nog...... had ook een andere leuke gezien maar zijn maat erin is op.....weet niet of het morgen weer anders is?
Ik heb die jas voor mijn dochtertje voor erbij, vind hem zelf echt heel erg dun.. wel water en wind afstotend.. maar zonder dikke trui is het echt te koud voor de winter! (vind ik)
ja daar was ik ook al bang voor, ik heb nog een andere jas gezien wel wat duurder, ziet er wel uit als lekkere warme jas maar.......zijn maat is uitverkocht. Zouden ze die morgen weer bijgevuld hebben?
Kinderkleding jongens - Winterjas | Kixx Online kinderkleding & babykleding 50% korting en ook erg leuke jongensjassen wie weet is het wat?
Ja, een echte winterjas. Ik heb er ook een van de H&M, iets ander model, maar ook met fleecevoering. Ze zijn inderdaad niet dik, dus je kindje lijkt er geen michelinmannetje in. Ik vind 'm heel erg fijn in ieder geval. Over codes gesproken, ergens hier op een forum staat ook een kortingscode van de H&M, weet alleen niet meer waar.
Ik werk in een sportwinkel en de jassen van tegenwoordig worden steeds dunner. Dit betekent niet dat ze dan ook kouder zijn. Kijk goed naar de dichtheid van de stof. Als het een wintersportjas is, staat dit meestal wel vermeld. 5000 is standaard. Hoe hoger, hoe beter!
Kan je niet even naar dokkum toe? bij Vögele hebben ze nu opruiming hebben ze opruiming nu en leuke jongensjassen in de opruiming, echte dikke jassen! Heb er 1 voor mijn zoon gekocht vanmiddag voor 20,- ipv 50,- Ik heb zelf trouwens een zo'n regen en wind dichte jas en ben er goed warm in, maar ik heb het niet snel koud zoonlief is wel een koudkleum dus die heb ik een dikkere jas aan nu haha.
Jassen deze site is ook leuk, en opruiming nu de name-it jassen zijn dik en warm ook. Mijn zoon heeft een lichtblauwe van vorig jaar en heeft het nu nog aan, die van vögele heb ik als extra ja er bij gehaald en die past hij volgend jaar nog wel