mobiel boven ledikant of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bunchy, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Alleen in de box....daarbij duurt het wel even voordat ze er echt plezier van hebben en ik vindt ook dat het bedje is om te slapen...

2. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    wij hebben wel een mobiel boven het ledikant, heb verder nog geen ervaring ermee hoe het is met of zonder.. Zitten wel rustgevende muziekjes op. en is niet een mobiel met al teveel toeters en bellen :p die hebben we voor boven de box :D..

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben alleen een mobiel boven de box. Ze vindt het reuze-interessant en gaat er zeker niet lekker van slapen. Ze wordt juist helemaal enthousiast van dat ding, niet geschikt voor boven het bedje dus. We hebben bij het bedje alleen een klamboe en een dromenvanger die mijn zusje voor Ayla heeft gemaakt.

4. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    ik had het al nog voor me dochtertje er was.

ze weet gewoon als dat mobiel afspeelt dat ze moet gaan slapen

ik vond het wel fijn leuke lichtjes eromheen:)

5. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Wij hebben er geen voor boven het bedje, wel hebben we een babyprojector.
    Bij de eerste hadden we er wel een voor boven het bedje, maar nu hebben we het op advies van de kraamzorg niet gedaan. Dit omdat mijn eerste een voorkeurshouding had (recht naar boven) en dus een helmpje heeft moeten dragen. De kraamzorg gaf dus als tip om geen mobiel boven het bedje te hangen, dan is dat in ieder geval niet meer interessant om naar te blijven kijken.
    De projector kan je verplaatsen, zodat het de ene keer aan de linkerkant schijnt en de keer erna aan de rechterkant. Mijn zoontje heeft zelf ook heel veel plezier gehad van een projector en viel er zelfs tot een jaar geleden altijd mee in slaap (op het muziekje dan, de plaatjes vond hij al lang niet meer leuk). Dus bij hem totaal geen spijt dat we die hebben gehad.

Groetjes

6. Alita

Alita Niet meer actief

Kan ze dan wel slapen zonder mobiel? Want dat is dan natuurlijk ook weer een nadeel straks.....

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.674
    515
    113
    ok dan...
    duidelijk!

maar jongens, ik heb een hele leuke mobiel gekocht voor in de box, van hout met houten diertjes... maar hoe moet ik deze in godesnaam boven de box hangen? ik heb er geen ophang ding bij gekregen, kan wel aan box vast gemaakt worden maar komt er dan niet boven te hangen...
    zijn die beugels los te koop?

8. Alita

Alita Niet meer actief

mmm dat zou ik dan niet weten er hoort zo`n ding aan te zitten en een schroefdop zeg maar...

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

ja hoor doe hem ook niet elke dag aan.

10. Alita

Alita Niet meer actief

aaah want anders heb je straks weer een "probleem"

Deel Deze Pagina