zo waardeloos

Discussion in 'De lounge' started by singa, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. singa

singa Niet meer actief

Heb je nog niet eens de folder in huis of het product is alweer uitverkocht. Zo waardeloos.
    En het zijn vaak ook op is op aanbiedingen. Waarom zorgen ze er niet gewoon voor dat die folders zaterdag al bezorgd worden.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik was vorige week in de C1000, al die dingen voor 1 euro, echt ALLES gewoon op he, alles.

3. singa

singa Niet meer actief

soms hebben ze de aanbiedingen ook niet binnen gekregen. we waren bij de praxis voor een glijbaan. de aanbieding ging die dag in en er was er niet een en werden ook niet meer geleverd. fijn.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben ze 9 van de 10 keer wel gewoon zaterdag binnen. EN hier in Assen valt het heel erg mee met aanbiedingen die direct op zijn. Misschien ook woonplaats gebonden?
    De C1000 is alleen soms wel gewoon op qua aanbiedingen, dat is wel irritant. Helemaal nu met die euroweken.... ten eerste is het me-ga-druk, niet te doen gewoon en ten tweede is alles op voor je kan knipperen met je ogen.
    ;)

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Nou ik krijg hier altijd de folders op dinsdag..
    En dan de tijd dt de winkels bijna dichtgaan..
    Zoooooo vervelend!

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Kruidvat spant de kroon hierin, ze krijgen vaak niet eens de spullen binnen van de aanbieding. En maar mensen naar binnen lokken... Echt een bloedschurft heb ik aan zulke winkels.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,156
    8,130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb 7 april een zandbak gekocht bij praxis, 15% korting, 33 euro . Is nog steeds NIET binnen, en nu staat ie in het krantje voor 29 euro. Beetje vaag

8. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

Dec 11, 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Was dat die krokodillen glijbaan (groen). Ik heb hem namelijk bij bart smit voor nog goedkoper gezien €21,-.

9. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Kruidvat is inderdaad erg ja, hoe vaak ik al voor niets ben geweest!

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb het nu toevallig met V&D... Zit er al de hele week achteraan.. Ze weten niet wanneer het binnen komt en als het binnenkomt wanneer de folder afgelopen is betaal je gewoon weer de normale prijs. Belachelijk!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    KV is inderdaad dramatisch!
    C1000 gaat hier altijd redelijk goed, alleen die billendoekjes van afgelopen week, nou... die hebebn ze echt niet binnen gehad! was er gelijk de woensdags, en niks... " op" my ass!

12. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik bekijk de folder van KV op zondag altijd op hun site.
    Aangezien de spullen daar vaak op maandag al liggen, ben ik er op tijd bij!

Wij hadden een tijd terug een hele fijne folderman. Die kwam altijd op zaterdag al! Nu is het dinsdag of woensdag..

Op zondag op de site kijken.

13. singa

singa Niet meer actief

Ja hier hebben ze hem ook bij de bart smit. Dus ga hem eerdaags daar wel halen.

14. singa

singa Niet meer actief

Het ging in dit geval ook om het kruidvat.

15. Maedra

Maedra Fanatiek lid

Oct 29, 2009
    1,558
    0
    36
    Rotterdam
    Wij krijgen de folders op maandag, dinsdag of niet. :s Je hebt nu ook twee apps om de folders op de iPad te kunnen bekijken, die gebruik ik af en toe nog wel eens, daar staat het dan wel vaak op tijd in.

16. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    C1000 is ook erg. vaak zijn de aanbiedingen weg als de folder 1 dag te laat komt en dan krijg je als reactie van de bedrijfsleider: misch. komt het nog binnen maar denk het niet :( vanochtend moest het nog uitgepakt worden! heb zelf de doos maar open gemaakt van het produkt wat ik wou hebben ;) waren meer die dit deden...

Hier komen de folders op dinsdag ook vrij laat, mijn ouders hebben ze op zaterdag en dan lees ik ze daar dus altijd nu.

17. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

Feb 13, 2011
    1,821
    72
    48
    Groningen
    Ik heb ook een app voor reclamefolders op m'n iPhone. Ideaal, in het weekend krijg je een berichtje dat de folders voor de komende week te bekijken zijn!

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ook in een groot irritatie punt van mij!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier maandag of dinsdag de folders. Baal ook dat ze niet zaterdag al komen ivm dat veel dingen al weg zijn als het een mooie aanbieding is. En ja ik kan ze ook online kijken vind ik alleen veel minder handig en veel minder leuk.
    (ben een miep die de folders op volgorde van minder leuk naar leuk legt en ze dan gaat lezen)

20. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    altijd bij de wibra net zo, soms komt het niet eens die dag binnen en moet je dus een andere dag komen. denk je in de ochtend te komen en dat je ruim op tijd bent nou mooi niet...ze hebben ook altijd zo weinig van iets.

Share This Page