Haai haai nou mijn titel zegt al genoeg, heb van mn vriend een abbonement gekregen op het blad kinderen, maar weten jullie wanneer die binnenkomt? weet niet meer wanneer ik hem vorige maand kreeg... volgens mij is het al heel lang geleden, maar weet t niet meer zeker liefs Muis
lucky jij! volgens mij ligt hij rond de 7e altijd in de winkel, dus zal ook rond die tijd bezorgt worden lijkt me..
Meestal worden abo's eerder bezorgd dan dat ze in de winkel liggen. Paar dagen... Maar dan zou hij heel snel wel op de mat vallen!
Ik ben er al paar jaar lid van en weet het nog steeds niet.. soms wordt er ook een maand overgeslagen (zomer en rond kerst geloof ik), maar ik weet het echt niet. ik denk overigens dat het nu ook snel gaat komen.
oke nou dan wacht ik rustig af.,.. altijd zo lekker als ie op de mat valt!! bad aan, chocola en drinken mee, en ik sluit me een uur op in de badkamer!!!
hahahahahahaha ja prcies, heb ik ook al stiekem 2 keer gebeld in bad... niks gewonnen uiteraard. maar kan het ook nooit laten
hij is er jippieeeee viel net in de brievenbus hmmmm en mn mannetje is niet thuis vanavond dus ik ga lekkkkkker in bad whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
wanneer zou hij dan in de winkel liggen? dinsdag denk pas he? dinsdagavond badje hier ook aan, zal zorgen dat ik beltegoed heb
heb geen idee wanneer hij dan in de winkel ligt! denk idd volgende week ergens hijs weer lekker dik! heeeeeeeeeeerlijk