wie volgt ook de opleiding wft financiele dienstverlening?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanjor, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wie volgt er toevallig ook de opleiding wft financiele dienstverlening?

Ik volg een thuisopleiding.. Eigenlijk wel erg moeilijk:):);)

Ben benieuwd wie de opleiding ook volgt...

2. Eh welk onderdeel ervan? Bestaat uit zoveel aparte modulen: basis, schade, leven, etc

3. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Ik volg de opleiding niet, hoeft niet want heb jaren geleden mijn assurantie B gehaald... Maar heb wel recent mijn PE punten weer gehaald (als het goed is, heb de uitslag nog niet haha) voor WFT basis, schade, leven, beleggen en consumptief krediet. Welk onderdeel ben je aan het doen?

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Basis:) wilde daarna andere modules volgen maar ga twijfelen haha:)

5. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Als je iets wilt hebben aan je diploma in de verzekeringswereld, zou ik zeker schade en leven ook doen. De wetgeving wordt steeds strenger en iedereen die klantencontact heeft moet aantoonbaar deskundig zijn.

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Heb twee weken geleden weer mijn pe punten gehaald voor consumptief krediet!:)

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Die zijn korter dan de basis toch?

Ben nu bezig met het hoofdstuk rechten.. Dat boeit me weinig.. Dus niet doorheen te komen...:)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb 'm in september gehaald. Ik zou beginnen met de laatste 2 of 3 hoofdstukken die gaan over de verschillende instanties. Naar mijn idee had het makkelijker gelezen als die hoofdstukken vooraan hadden gezeten, omdat daar alle instanties (met afkortingen) goed aan bod komen. Succes!!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ohh serieus?
    Hoe groot was de toets? Ik moet hem volgens mij thuis via de computer doen... Had jij dat ook?

Trouwens heel eerlijk.. Ben er in sept 2010 mee begonnen hihihi. Maar na de bevalling niet meer opgepakt.. *schaamt zich heeeel erg*

10. Basis vond ik wel makkelijk.. nu komt iedere dikke 1,5 jaar PE terug he bah. Denk je er vanaf te zijn, begint het weer..

Rechten zijn leuk joh! Interessant! :)

En schade is ook wel handig. Beetje afhankelijk van welk deel van de financiƫle branche je werkzaam bent. Hoewel al dat gedoe over arbeidsongeschiktheid niet echt in de schadebranche past.

11. Nou de map van schade was hier dikker dan de basis map :D

12. Je moet het examen op locatie doen. Weet niet via welk instituut het is? Je mag wel een wettenbundel meenemen. Was het maar zo dat je het thuis kon doen, dan kan je spieken :D

De examens zijn pittig. Voor basis de 2e x geslaagd en voor schade pas de 5e x :$, de vragen worden expres vrij onduidelijk gesteld..

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ohh jeee haha.

Ik werk niet in de financiele wereld.. Ben maar een verkoopster binnendienst ( zoals ze dat ze mooi zeggen) maar wil me diplomas wat uitbreiden :)

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Nu je het zegt ja! Die wettenbundel..
    Ik vond het ook al zo raar dat ik het thuis moest doen haha.

Nou ik wil eind van het jaar klaar zijn.. Dus even door bikkelen;)

Deel Deze Pagina