OK, ik ben een super "wie is de mol" fan...nu googelde ik even op Art Rooijakkers en daar las ik op een stukje van wikipedia dat... nee ik verklap het niet, ik voeg de link wel bij, dan kunnen jullie het zelf lezen als jullie dat willen. Ik snap alleen niet dat dit zo op wikipedia staat... Art Rooijakkers - Wikipedia
Ohh kan dat zomaar online staan??? Vreemd hoor dat dat er zo bij staat terwijl het nog niet eens bekend is!
ja raar hè? Ik weet ook niet 100% zeker of het klopt, wikipedia kan natuurlijk gevuld worden door iedereen, maar toch
We zullen het morgen weten he... Lijkt me wel vreemd dat dat al bekend zou zijn. Zal de AVRO niet zijn geweest iig... Wie weet een WIDM fan die een grapje wil(de) uithalen? Of zo overtuigd is van zijn/haar gelijk....??
ja, ik kan het aanpassen, maar doe het niet. Mijn IP adres wordt dan openbaar gemaakt ofzo. Daar hebb ik geen behoefte aan. Zal wel een fanatieke fan zijn...
Er staat nu dit haha In 2011 zat Art Rooijakkers in "Wie is de Mol?". In de laatste aflevering wordt bekend dat de broer van Artje (Klaas Jan) de winnaar is van dit seizoen
kon het niet laten, heb het wel weer veranderd nadat er hier staat dat je ip adres daar staat hahaha maar kon het niet laten
ik heb net de geschiedenis gecheckt van die wikipedia en het blijkt op 16 maart om 21.26 te zijn aangepast. net dus! Wel heel toevallig dat ik dan nu net zie. In de versie daarvoor stond nog " In de laatste aflevering wordt bekend of Art de mol is van dit seizoen" Nu staat er dus wat anders
Op Wikipedia kan alles en iedereen neerzetten wat hij/zij wil, dus zal me niks verbazen als er morgen een andere mol bekend word
nee, het is denk ik niet gelukt, er staat nog steeds dat Art de winnaar/mol (nee ik verklap het niet) is edit: oh je hebt het weer teruggezet...haha jammer!
Nu staat er het volgende "In 2011 zat Art Rooijakkers in "Wie is de Mol?". In de laatste aflevering wordt bekend of Art de mol is van dit seizoen."