Ideeën om te doen op een bruiloft van broer/zus?

Discussion in 'De lounge' started by Felicee, Mar 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Felicee

Felicee Bekend lid

Oct 8, 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zijn het de hormonen of ben ik gewoon niet zo creatief maar ik ben echt inspiratieloos.

Over twee maanden trouwt mijn broer en als zussen en zwangers willen we iets voor ze gaan doen. De andere kant (van schoonzus) doen op het avondfeest een toneelstuk. Dus wij willen iets in de middag (na het taart) eten gaan doen.
    Maar wat??

Ben benieuwd wat jullie hebben gedaan of wat andere mensen op jullie bruiloft deden wat erg in de smaak viel.

2. augustus

augustus Niet meer actief

Een gedicht, een lied, een toost, een cadeau overhandigen met een praatje erbij, als verrassing duiven regelen die ze los kunnen laten?

Mijn zus gaat over 3 weken trouwens en wij doen met de broers en zussen sketches. We zitten zogenaamd in de huiskamer TV te kijken en de grappige dingen uit hun leven speelt voorbij.

3. Je kan ook een filmpje/powerpoint maken met de babyfoto's en foto's hoe ze elkaar ontmoet hebben, e.d. en dan een leuk muziekje op de achtergrond

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn ouders en broers/zus hadden een scene van pittige tijden nagemaakt en opgenomem, omdat ik daa vroeger altijd helemaal dubbel lag. Wat vinden ze leuk? Dat kun je naspelen en ze daarmee een beetje op de hak nemen.

5. Felicee

Felicee Bekend lid

Oct 8, 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. We willen juist geen toneelstuk of iets dergelijks. Dat doen de broers/zussen van mijn schoonzus al.
    We geven 's middags wel een mand met cadeautjes en een bon voor een stedentrip. Mijn zus wilde daar graag iets bij doen..een gedicht of iets dergelijks.
    Maar vind alleen een gedicht voorlezen zo afgezaagd..

Share This Page