Mobiel voor boven het bedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Femke82, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    wij hadden idd ook geen mobiel oid boven t ledikantje.
    ik vindt idd een bed om in te slapen.en vindt zo'n ding alleen maar druk.wij hadden er idd dus alleen maar een boven de box.
    ik had wel bij de eerste een projector die op t plafond schijnt met n liedje.
    die had ik pas toen ze pas een paar maanden oud was.en alleen als ze niet kon slapen en erg onrustig was.
    wij hadden een klamboe die helemaal om t bedje heensloot.lekker rustig!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Geen mobiel boven het bed, daar ik ook vind dat een bed is om te slapen, en de box om te spelen. In bed rust.

Ik heb de Playgro Muziekmobiel Amazing Garden en daar ook het speelkleed van. Lekker vrolijk.

3. brenda1122

brenda1122 Fanatiek lid

27 sep 2008
    1.039
    0
    0
    ook hier geen mobiel, bed is om te slapen en niet om te spelen:D

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

TS: wat vind je van al onze reacties, gezien je zelf niet meer gereageerd hebt...

5. Femke82

Femke82 Lid

1 nov 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal. Ik had het te druk om de antwoorden eerder te lezen :)

Het was ook niet de bedoeling het direct na de geboorte te gebruiken, dus ik snap de reacties goed hoor ;)
    Ik zal tegen die tijd wel even aankijken waar ons kleintje het beste op reageert.
    Ik heb al een babyfoon met melodietjes voor een eerste tijd als ons kleintje dat prettig zou vinden.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb deze.
    Nadat de kleine kon staan werd er alleen maar geprobeerd er aan te trekken, dus hij zit weer in de doos.
    Aangezien ik geen kindjes meer verwacht te krijgen, is ie te koop. Interesse?

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hadden er een van winnie de poeh. met verschillende deuntjes, nachtlampje, timer etc.

nu is de mobiel weg en hangt er aan de zijkant van het bedje winnie de poeh die mooie blauwe vormen op het plafon tevoorschijn toverd :) en ook nog leuke muziekjes heeft.

8. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook boven de box ipv boven het bedje. Heb er eentje van disney met pooh enzo !

Deel Deze Pagina