nu al twee muziekmobiels geprobeerd, maar beide keren werd het niets omdat de rand van onze box te breed is. we hebben een bopita carus. iemand een idee welke mobiel niet alleen bevestigd kan worden op een box met een niet te brede rand?
Onze mobiel (eentje van de prenatal) wordt niet aan de rand bevestigd maar klemt tussen 2 spijlen. Die zou dus op jullie box ook moeten passen.
dankjewel, maar helaas hebben we die al geprobeerd en zit die ook zo in elkaar dat de rand niet te breed mag zijn. we kregen met geen mogelijkheid die ronde knop vastgedraaid.
Dat is vreemd. Mn vriendin heeft nl. een zelfde soort mobiel. En die had op een gegeven moment de bodem al naar beneden en de mobiel dus laag in de box tussen de spijlen aangedraaid. Dat ging ook prima.
Wij hebben ook een BOPITA bx met brede rand. Wij hebben een mobiel van Playgro met gekleurde dieren eraan. Wel hebben we er een stukje karton tussen anders kun je het wiel niet aandraaien.
bedankt voor jullie reacties even een beetje dommig misschien ... maar hoe dik is het karton/plankje? en waar zit het?
Wij hebben er een van Fisher Price Rainforest,ook om met zo'n 'wiel' aan te draaien. Het 'staafje' waar je dat wiel op moet draaien is echt wel redelijk lang! Misschien is het iets...
Ik had er een van Tiny Love en een bpx van Bopita, versoe Simon. Ook met zo'n irritant brede rand... Maar deze mobiels(en?) [assen er wel op al zijn ze vrij prijzig... Deze had ik eerst alleen dan in een andere kleur. Die gele beugel hangt op de boxrand om de mobiel omhoog te houden zeg maar. Bij mijn box paste het maar net. http://www.kleinezebra.com/product.php?category=82&product=2310&var=6249# Toen die mobiel kapot ging heb ik de nieuwe versie gekocht en die gaat met een soortt band over de boxrand heen. Hier zitten meerdere gaatjes in zodat hij eigenljk altijd past. http://www.tinylove.com/toy.aspx?toyId=75&state=toyTypeId=13@elementId=0@ageId=0 Ik kan geen plaatje vinden waar je goed op kunt zien hoe hij vast zit, maar als je op "instruction sheets" klikt krijg je een pdf met de gebruiksaanwijzing. daar kun je het wel goed zien.
wij hebben beneden een winny de poeh mobiel ook met zo'n band die je over de rand heen doet met gaatjes die op verschillende breedtes kan. Overigens hebben ook wij hier een kartonnetje tussen omdat die ander om lijkt te kiepen.
hartstikke bedankt voor jullie reacties ik ben net terug van de winkel, heb zo'n rainforest-ding gekocht, waar lucia het over had. hij lijkt prima te passen. nu hopen dat yannick 'm leuk vindt
Wij hadden een bopita box met brede rand een een tiny love mobiel. Deze kon hier goed en stevig aan bevestigd worden.