Ervaring met buggy Chicco Liteway?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jippie, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi meiden,

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een buggy. Nu lijkt de Chicco Liteway me wel wat, ook omdat er in de beschrijvingen staat dat een kindje al vanaf de geboorte in die buggy kan. Lianne is nu 4,5 mnd oud en ze kan nog niet zitten. De rugleuning kun je in vijf standen zetten en de voetensteunen zijn ook verstelbaar. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervaringen met deze buggy zijn!

Groetjes,
    Jippie

2. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Hoi,

wij hebben de buggy ook. Moet zeggen dat ik 'm niet heel veel gebruik. De wandelwagen is toch fijner. Maar ik vind dit een fijne buggy. Hij kan inderdaad helemaal plat. En hij rijdt ook heel lekker soepel.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb de buggy en vind hem erg fijn. hij kan helemaal plat, rijdt lekker en is ook nog mooi. ik had de quiiny buzz hiervoro maar vond de buggy zo fijn dat ik die wagen de deur uit heb egdaan

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga dit topic effe in de gaten houden, zit er ook over te denken om deze buggy aan te schaffen.;)

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heeft er trouwens ook iemand ervaring met de chicco london buggy?
    Deze schijnt ook vanaf de geboorte gebruikt te kunnen worden...

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ik heb zelf de koelstra buggy. dit is de beste voor lange (1.80+) mensen hebben ze me gezegd. Hij bevalt goed. de chicco was voor ons te laag. Wel mooi trouwens.
    De koelstra kan ook erg plat.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben ook 1.80 en de chicco is prima om achter te lopen

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat is fijn.
    wij hebben op advies van de winkel de koelstra gedaan. handvaten zitten ook hoger. maar wij zijn dan ook nog ietsje langer en ik heb vaak rugklachten.

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Effe up...Ben nog altijd nieuwsgierig naar ervaringen.;)

(of ervaringen over andere buggy's die vanaf jonger dan zes maanden gebruikt kunnen worden ;) )

10. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    De Chicco Liteway is een superbuggy! Wij hebben 'm ook gekocht voor onze vakantie toen ons meisje nog niet kon zitten, ze wilde bijna nooit plat liggen (nieuwsgierig typje ;) ) maar als ze 's avonds moe begon te worden kon dat wel en heeft ze heerlijk geslapen.
    Nu kan ze inmiddels goed zitten maar ze vindt het nog steeds helemaal prima om in de buggy te gaan. Buggy gaat ook gemakkelijk in- en uit elkaar en neemt weinig ruimte in beslag.

(en ik heb geen aandelen ;) )

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Kijk,dat klinkt goed! :)

Ik denk dat ik 'm vandeweek ga halen bij babydump (89 euro)

We waren maandag al naar Babysuperstore gereden, maar daar konden we niet met Visa betalen :(
    En dan heb je natuurlijk net geen cash geld bij, en geen tijd meer om daar ergens een bank te gaan zoeken :)

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hee Lucia,

Ik weet niet welke kleur je wilt, maar de Chicco Liteway hebben ze bij Baby-Dump alleen in de kleuren roze (Bloom) en felblauw (Topazio). Ik wilde graag de rode (Fuego), maar die moesten ze dan speciaal voor mij bestellen wat 4 weken duurde. Bij Baby Planet hebben ze alle kleuren, maar daar kost 'ie €99,-.

Groetjes,
    Jippie

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi Jippie,
    wij wouden 'm in de kleur Topazio, maar we zijn vandaag geweest en alle LiteWay's waren uitverkocht...

Een beetje geïnformeerd, en we hebben nu een Koelstra Simba gekocht.(Rood! ;))
    Deze is ongeveer hetzelfde systeem, gordeltjes kunnen hééél klein gemaakt worden, en hij kan bijna volledig plat!Ook kan de voetensteun versteld worden, zoals bij de Chicco! :)

Ikke ben helemaal blij! ;)

(hij was bij babydump 100 euro trouwens,ze stonden er in rood, zwart en camouflageprint)

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hoi Lucia,

Balen dat de Liteway was uitverkocht, maar gelukkig hebben jullie een andere leuke buggy gevonden. Over de Koelstra heb ik ook goede verhalen gehoord! Ik vond eigenlijk de Liteway Bloom (roze) het mooist, maar aangezien wij heel graag nog een kindje willen (als dat weer mag lukken) en dat dan misschien wel een jongetje wordt, leek het ons beter om geen roze buggy te kopen. ;) Dus vandaar de rode maar gedaan!

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, daarom wou ik ook de topazio, wij willen ook (over niet al te lange tijd) een 2e ;)

Maar rood kan ook prima! :)

Deel Deze Pagina