Ik zou graag willen weten op welke leeftijd jullie je vierde kindje hebben gekregen. Zomaar, uit interesse.....omdat het hier weer begint te kriebelen (ondanks dat ik nog maar kort geleden bevallen ben van de derde). Het laat me gewoon niet los...het lijkt me zo fantastisch een groot gezin. Jammer dat mijn leeftijd me een beetje parten gaat spelen... In mijn omgeving ken ik bijna geen mensen met 4 of meer kinderen, dus vandaar mijn vraag hier op het forum
Mijn moeder heeft 6 kinderen gekregen. Mijn schoonmoeder 9 kinderen. Mijn moeder was 23 bij de eerste, 26 bij de tweede, 28 bij de derde, 29 bij de vierde. Ze was 39 jaar bij de vijfde en 41 bij de zesde. (2 nakomertjes ) Mijn schoonmoeder was 19 bij de eerste, en +/- 40 jaar toen ze haar laatste kreeg.
Wauw, wat heerlijk jong! Door omstandigheden zijn wij pas later begonnen met kinderen (als ik dat zo op mag schrijven, weet het even niet anders te formuleren). De wens voor een groot gezin is er nog steeds, maar vraag me af of ik dit van me af moet zetten ivm mijn leeftijd (nu 41 jaar)...
Mijn nicht krijgt haar vierde kindje als ze 26 jaar is. Op haat 20e 1e 22 2e 24e 3e en nou krijgt ze in juli haar vierde kindje
Ik heb mijn 4e kindje gekregen toen ik 30 was en daarna nog 2 op mijn 33e en 34. Bij de laatste was ik bijna 35.
Wij hebben 5 kinderen. Toen onze 5e werd geboren was ik 33. Toen onze 1e geboren werd was ik 24. Ik heb er dus 9 jaar over gedaan
Ik lijk een beetje op je moeder Ik was 23 bij de eerste en 29 bij de vierde!!!! Het verlangen werd (helaas) niet minder toen ik tegen de 40 liep. Dus leuk nog een nakomertje dachten we... Helaas werd ons 5e kindje (ons zoontje) met 20 weken geboren.( ik was 40) Toch hopen wij op mijn 41e nog een 6e kindje te mogen krijgen.(ik ben nu nog 40 jaar)
dan ben je een hele jonge mama. Mag ik vragen hoe oud je was toen je de eerste kreeg? Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ben ik helemaal met je eens! Maar soms bekruipt me het gevoel dat het egoistisch is om over een vierde na te denken terwijl het ons al drie keer 'gegeven' is. Ik vind het zo'n geschenk onze kids... 'Count your blessings' denk ik dan in plaats van denken aan meer..meer...meer... (even voor de goede orde; ik vind het hebben van vier kinderen niet egoistisch, maar in ons geval, 40 gepasseerd, al drie heerlijke kids...en dan nog meer willen...... het is ms. een beetje een verkeerde woordkeuze, maar ben beter in gesproken woord dan geschreven woord)
Mijn 4e kindje had volgende maand geboren moeten worden (ben net 39 geworden) Helaas is dit kindje tijdens de zwangerschap overleden. Bij de geboorte van mijn andere kinderen was ik 21, 35 en 37.
Als wij nu nog voor een vierde gaan ( discussiepuntje) dan zou ik 27 zijn want dan zouden we binnen kort beginnen als het dan gelijkt lukt natuurlijk en ik ben nu 26
Ik ben 22 en heb er nu 3 , zouden graag 4 of 5 kindjes kunnen grootbrengen . De 4de is wel pas over een paar jaar aan de orde Mijn mama heft er 5 , laatste was op haar 38