Mobiele telefoon

Discussie in 'De lounge' gestart door Morrighan, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morrighan

    Morrighan Bekend lid

    21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Iemand enig idee wat er met mijn mobiel aan de hand is?

    Ik heb een samsung E900 (sinds mei) en hij is sinds het weekend steeds bezig om het netwerk te zoeken, smsengaat niet meer, als ie het netwerk heeft doet ie moeilijk met verbinding maken.
    en het lijkt wel of de batterij 10x zo snel leeg is!

    :( :( :(
     
  2. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hallo!

    Ik heb dit ook gehad met mijn samsung.
    Dan is de accu kapot..
    Terug naar de winkel,dan krijg je een nieuwe! ;)

    Succes!
     
  3. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    dat je accu zo snel leeg gaat is logisch omdat hij constant netwerk aan het zoeken is (gebruikt veel accu spanning)

    De rest heeft met het niet hebben van netwerkdekking te maken,
    heb je al handmatig naar je netwerk proberen te zoeken? of hij hem dan wel vind?

    En zo ja test je sim kaartje ff in een andere telefoon kijk of hij het dan wel doet en test daarna je telefoon met een andere sim kaart.

    (anders moet je echt ff terug naar de winkel want dan is het waarschijnlijk iets software matigs)

    Sorry hoop dat het duidelijk is heb 5 jr mijn eigen mob tel winkel gehad ;) . En werk er nu nog steeds part time.
     
  4. Morrighan

    Morrighan Bekend lid

    21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    als ik mijn sim in een andere telefoon stop doet het gewoon wel, ik kan er dan dus mee bellen. handmatig netwerk zoeken doet in mijn eigen telefoon ook niet, dan geeft ie beperkte service.

    slecht nieuws ? :( :(:

    Ik heb de telefoon via de telfort shop gekocht..., het was een verlenging van mijn abbonoment(je) met een nieuwe telefoon.
     
  5. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    op accus zit geen garantie.

    en als je bij telfort hebt gekocht even telfort bellen
     
  6. Morrighan

    Morrighan Bekend lid

    21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Zou er echt na 4 maanden al geen garantie op de accu zitten? lijkt me sterk..
    Denk trouwens dat het eerder de software is... :(
     
  7. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    je telefoon is idd gewoon ontregeld zoals ik al zei en jij zelf ook waarschijnlijk software. . .

    aan je accu ligt het echt niet hoor onmogelijk dat daar deze klachten van komen, het zou misschien nog kunnen dat de interne antenne defect is.
    Garantie gaat gewoon via de telfort shop en ter info de accu heeft ook gewoon garantie hoor!
     
  8. Choco

    Choco Fanatiek lid

    30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Is er ook doorgegeven dat Telfort op het netwerk van KPN zit? Anders even handmatig instellen. Als dat niet lukt dan ff Telfort bellen.
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb net mijn abonnement ook verlengd bij telfort en wou deze ook nemen, maar ik geloof dat ik nu de e390 heb genomen :rolleyes:
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb ook een samsung e 900 en jahoor ook hier is ie kapot! ik heb hem weggebracht en zit nu naar 2,5 week nog steeds op mijn telefoon te wachten.
     
  11. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb ook een samsung e900......
    en ik herken jullie problemen !
    Het is vreselijk ik kan niet wachten tot ik andere telefoon uit kan zoeken ik zit zelfs te denken om tijdelijk even een andere te kopen .

    L.sybje
     
  12. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb bij telefoonwinkels wel eens begrepen dat op accus geen garantie zit. mischien omdat mensen deze wel eens verwisselen met een oude telefoon? geen idee. maar het kan inmiddels veranderd zijn.
    maar als ik deze klachten had, dan zou ik telfort bellen. je hebt wel kans dat je hem op moet sturen, en dat kost je verz. kosten
     
  13. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh ja, sinds telfort nu op dat nieuwe netwerk van kpn zit, is hier de ontvangst dus echt waardeloos geworden. mijn man kan niet eens fatsoenlijk een gesprek binnenshuis voeren, moet die eerst een plek met redelijke ontvangst zoeken. en op meerdere plekken waar die eerst wel ontvangst had, heeft die nu geen ontvangst meer.
    ben ik even blij dat ik bij vodafone zit
     

Deel Deze Pagina