net na ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Musty, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden

ik zit nu 2 dpo (zie mn tempkaart) nu ben ik snotverkouden en mn stem is bagger
    nu ben ik veel aan t hoesten, verder tja geen bijzonderheden, vanmiddag in de keuken moest ik weer een paar keer hoesten maar die keren echt pijnlijke felle steken bij mn bm. iets later na de wc gegaan en ik had wat bloedverlies :(

kan niets doen dan afwachten ik weet t maar moest t effe kwijt:)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Musty,

Wat vervelend. Kan me voorstellen dat je niet echt weet wat je ermee aanmoet. Mss heb je wat bloedverlies van je eisprong, maar als je het echt niet vertrouwd, zou ik toch even de doktersassistent ofzo bellen. Al is het maar om je gerust te stellen.

Veel suc6

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is alweer weg, geen idee wat t verder geweest is van ei lijkt me niet na 2 dagen? rare vrouwenlichamen ;)

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja precies...je weet het maar nooit. mss een adertje kapot gehoest...je weet het niet he hahaha

gelukkig is het over !!!

5. music4life

music4life Niet meer actief

ik hoop dat iemand weet wat ik nu weer heb! ook na mn ei die ik had op 13 juni nu heb ik sinds gister avond een klein beetje bloed,slijmerig bruinig met helder rood echt maar een beetje,, nu zijn we vanmorgen naar de dierentuin geweest en ik heb van 10 tot 16:00 een maandverband in gehad en echt weer een beetje?! miss innesteling?

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ music4life... dat zu heel goed kunnen :D

hier geen bloed meer gezien denk idd dat het een adertje was, wel sinds vandaag bloedneuzen en last van tandvlees

Deel Deze Pagina