ik heb hier 3 mobieltjes liggen waar niks meer mee gedaan word.. Beschrijving Leuke kleine panasonic voor de meisjes! hij is wel gebruikt en heeft daardoor wat krasjes enz maar voor de rest werkt hij nog goed! ik heb de oplader er nog bij! voor 10,00 euro is hij van jou!
Beschrijving Mooie Lg kg800 te koop! Ik doe hem weg omdat ik hem niet meer gebruik.. ik heb de boekjes niet meer maar wel de oplader erbij! hij doet het perfect! dus doe een leuk bod en de telefoon is van jou!
Beschrijving Mooie Samsung E830 Gold Vogue! Amper gebruikt! doe hem weg omdat ik hem niet meer gebruik het is een hele fijne telefoon! heb alleen geen oplader meer.. maar wel de boekjes die erbij horen.. ik hoor het graag als u intresse heeft!
heb er nog 1! Kenmerken Conditie: Zo goed als nieuw Abonnement: Zonder abonnement Simlock: Met simlock Beschrijving Wij hebben een mooie siemens sl55 te koop! De kleur is zwart en echt amper gebruikt! De doos met boekjes en oplader zit er allemaal bij Er moet wel een kaartje in van telfort dus hij is niet simlock vrij.. maar wel een heel fijn telefoontje! Dus doe een leuk bod en hij is van jou! We horen graag van u als u intresse heeft!