had om 11 uur urine opgevangen en op koele plek gezet, om 2 uur getest, kwam een streepje. Toen in de kamer laten staan per ongeluk tot net, en weer getest, moest een kruisje komen kwam er ook. Maakt dat niet uit dat ie op kamertemp stond? Kan het niet geloven xx
ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Bedoel je dat je dezelfde urine hebt gebruikt voor een nieuwe test. Of nieuwe urine op dezelfde test?
Op een koele plek gezet is niet letterlijk koud zetten Marik... @Carpe je twijfelt dus nu of je testen wel goed zijn? Hahaha nou meid als er streepjes en kruisjes komen ben je hartstikke zwanger hoor!
whahahahaha ja.. nee... niet gek ..... Nee maar soms moet je nog een testje halen ofzo.....dan kun je best je urine even laten staan nu heb ik het nooit gedaan hahahaha
Ik wel! Moest plassen voor moeders voor moeders , ochtend urine opvangen. Zij kwam pas om 18 uur , en intussen werd ik ineens zo onzeker dat ik er om 17 uur een clearblue doorheen ragde , was ook nie gekoeld dus (hehe ) en positief.
dat is positief hoor als je twee testen een streep/kruis ziet. Gefeliciteerd! Heb je een foto van de test?
haha beertje dat duurde ook wel erg lang zeg......dan zou ik ook bang zijn dat de urine niet meer goed was hoor!
Ik was eigenlijk helemaal niet bang voor de urine (had het met afgesloten deksel weg gezet) maar had ineens t gevoel niet meer zwanger te zijn hehe..
Ik gooi t op de hormonen Hij knalde ervanaf. Alleen niet snel genoeg (Zie je nou! ik ben helemaal niet... oh.. toch wel..)
hahaha je herkenbaar hoor....dan heb je eindelijk bewijs twijfel je nog hahahaa heb je eindelijk je echo gehad...maar wat als...... ach en zo gaat het de hele zwschap toch?
Haha inderdaad hoe onzeker kan een mens zijn Maar goed TS ik denk dat je gewoon zwanger bent als je 2 duidelijke kruisjes hebt! Gefeliciteerd!