mocht niet zo zijn...

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door miller, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miller

miller Lid

10 nov 2008
    13
    0
    0
    jongerenwerkster
    vlaardingen
    ik heb 2 dochtertjes (2 en 3,5) en was 12 weken zwanger van de 3e...tenminste zo voelde dat...had eerder ook al eenmiskraam gehad, maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger en dat was toch echt anders...nu wist ik echt al 8 weken dat ik zwanger was...had ook al wat mensen verteld, mn dochters hadden het ook al stiekem opgevangen...

had een kinderwagen besteld, commode gekocht...en toen kwam vrjdagavond een lichte bloeding...
    voor mij nog geen paniek, dat had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad...
    zaterdag werd het bloed donkerder, vaak een goed teken...
    zondagochtend bloedde ik nog steeds en nu ook helderder rood...heb toen de verloskundige gebeld en die zei dat het allemaal wel mee zou vallen, dat ik eht even moest aankijken...
    maandag nacht ging ik naar het toilet en zag dat het goed fout was...heb echt heel de nacht liggen huilen, mijn man wakker gehouden...
    en sochtends weer de vk gebeld...
    Ik had die avond al een echo staan, mn eerste echo...Ze kon niets eerder regelen, dus ik moest de hele dag nog doorbrengen in onzekerheid...
    dat was echt een ramp...

mn zusje kwam gisteracond oppassen en wij met lood in onze schoenen naar de echo...
    en inderdaad geen kindje meer te zien...

ik voelde mn wereld eventjes instorten en zwart werd het voor mn ogen. Woede, verdriet, angst, zorgen, misselijkheid en veranderingen vlogen door mijn lijf...
    heb de mensen ingelicht en ook zij schrokken als een konijn dat midden in de nacht in de koplampen van en auto keek...

Vanochtend hebben we het onze dochtertjes verteld. En dan denk ik wat zijn kinderen toch heerlijk praktisch...
    Aylah "mama wat gaan we doen met het kastje?"
    mama "die bewaren we gewoon"
    Aylah "okay mama, maar is mama buik nu leeg? En waar is de baby nu dan? als de baby dood is, moet de baby wel uitkijken voor de vliegtuigen he mama?"
    mama "ja poppetje...je hebt helemaal gelijk...maar die Man daarboven zorgt goed voor ons babietje hoor..."

Kinderen zijn echt een heerlijke troost....

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

sterkte meis.

diana

3. Bianca18

Bianca18 Actief lid

20 sep 2007
    380
    0
    0
    Huis mama
    Swifterbant (Flevoland)
    Jeetje meid wat een verhaal, woorden schieten te kort!
    Heel veel sterkte!
    God zal met jullie zijn!

Liefs

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte :)

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Sterkte met dit verdriet :(

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heel veel sterkte met het verlies van jullie derde kindje...

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    heel veel sterkte met dit verlies....heerlijk die kleintjes met hun pakkende visie!

8. Niet meer actief

Heel veel sterkte met het verlies van jullie 3e kindje...dikke knuf!

Deel Deze Pagina