Hoi hoi, zijn er hier ook meiden waarvan hun man wellus een weekje of langer van huis is en je dan helemaal alleen zit, met de kinderen!? Hier zo 1... Wat doen jullie dan om je een beetje te vermaken, behalve aftellen, tot tie weer thuis komt? Ben blij dat ik nog mijn werk heb, de weken gaan wel, maar vind de weekenden het ergst! Mijn man is nu voor 4 weken in Noorwegen en komt de 15de weer naar huis, dus het aftellen is nu zeker begonnen! groetjes
De mijne is ook vaak weg voor zijn werk, nu komt hij pas de 20e thuis uit Italie. Gelukkig heb ik me baan en me studie, en ik slaap als ik een paar dagen vrij ben bij me vader in Alphen. Ik heb nog geen kids, dus afleiding heb ik niet. Ik hoop het wel snel. Groetjes Jolie
Geloof dat et bij jou anders is he... Maar had et ook nooit meer verwacht en toch...na alle ellende... maar goed..
Ja, helaas is dat bij mij anders... Ik ben in iedergeval heel erg blij voor je dat jij wel iemand hebt, en dat ook waardeert, want dat is natuurlijk weer een ander verhaal. En ik snap heel goed hoor, dat je ervan baalt dat hij weg is, zou ik ook doen, is alleen maar een teken dat je veel om hem geeft
Hey Hier nog zo eentje Die van mijn is nu 3 weken naar Amerika 23e komt die gelukkig wel weer terug. Maar ik heb geen werk dus het is echt vreselijk om de tijd door te komen. Hehe ja me ritme omgooien zodat ik nog kan chatten met hem (6uur verschil) De eerste keer dat die weg is sinds 3 jaar pff vreselijk!
yep dat is 1 ding dat ik NU zeker weet... heb helaas met mijn eerste zwangerschap ook alleen gezeten en daarna nog 6 jaar en dan nu zoveel liefde en een tweede... Ja ben echt heel blij.. darom mis ik hem zeker erg ja..
oeps Amerika, ja das wel ver ja en dan idd met zo´n tijdsverschil! Maar gelukkig ook met de kerst weer samen..
Ja gelukkig wel! Hebben jullie dat nou niet dan kaye is echt heel anders sinds me vriend weg is :S echt krijsen om niks zou die het voelen? Weet me echt geen raad meer is al een hele week zo loop de hele week al met in in de buikdrager
Nee dat heb ik gelukkig niet, althans niet met de jongste, zij is vanaf haar geboorte al heel makkelijk geweest. Merk bij Alyssa niet echt verschil. Ben wel erg benieuwd hoe ze weer zal reageren als mijn man weer voor haar staat.. De oudste, ja das een ander verhaal, hij luistert veeeeeeeeeeel beter als mijn man er is en naar mij.. pff hou maar op..en druk dat hij is!
Maar wel vermoeiend dan hoor, hele tijd dragen, wordt op een gegeven moment wel zwaar! Mijn man deed s´avonds altijd de laatste voeding geven en nu komt natuurlijk alles op mij neer en ja dan ondervind ik wel weer hoe zwaar het is alleen..
En vooral als ze haar dag niet heeft... Ben dan wel ff blij met die 2 daagjes werken, ff weg uit de sleur.. Mischien kan oma of opa ff middagje oppassen, dat jij er ff lekker tussenuit kan?
Nou die wonen beetje ver weg. Af en toe wordt ik inderdaad wel een beetje gek hoor het is niet huilen maar echt schreeuwen niks kan je er tussen krijgen gewoon! En was ook altijd een heel makkelijk mannetje tot me vriend wegging toen was het over met de fun.
ach, denk wel dan dat hij m mist dan... met m spelen, verhaaltje voorlezen, wandelen, zingen helpt allemaal niet?
Ehm jawel aandacht helpt prima maar ja omdat nou de hele dag te doen hehe hij slaapt alleen in de nacht en af en toe moet ook het huis gedaan worden enzo Ach we zijn aan het aftellen nog 14 dagen
hehe gezellig alleen die van jou komt 15de al terug Ach voordat we het weten is het zover. En kaye pff die leg ik wel eens helemaal alleen op een kamer en laat hem af en toe gewoon ff huilen hoor.